۱۰۰ مسجد خراسان جنوبی میزبان جشن‌های شعبانیه

۱۰۰ مسجد خراسان جنوبی میزبان جشن‌های شعبانیه

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ مسجد خراسان جنوبی میزبان جشن‌های شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت هستند.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام امین مطهری ‌مقدم اعلام کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه طرح «جان جهان» با شعار محوری «تا ظهور منجی» در مساجد خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی افزود: در ماه شعبان با بزرگداشت ولادت‌های مسعود این ماه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت و تلاش برای فرهنگ‌سازی و تربیت نسل مهدوی، تصمیم گرفته شد علاوه بر تجدید عهد با ائمه اطهار(ع)، این روحیه را به نسل‌های مختلف منتقل و با تربیت مهدی یاوران، قدمی بزرگ در راستای اعتلای فرهنگ انتظار برداریم.
وی با بیان اینکه فضاسازی و آذین‌بندی مسجد و محله، برگزاری جشن‌های خیابانی، اجرای سرود توسط نوجوانان مسجدی، تقدیم پرچم به کسبه و بازاریان، برگزاری ایستگاه نقاشی و برپایی میزهای خدمت با دعوت از مسئولان از جمله برنامه‌های این اعیاد است، افزود: همزمان با سیزدهم اسفند، ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان؛ دیدار با خانواده‌های شهدای جوان، برگزاری تریبون آزاد، نمایشگاه دستاوردهای جوانان ایرانی و تجلیل از جوان‌ترین کارگزاران مسجد و تشکل‌های مسجدی تدارک دیده شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه