دنبال قهرمانی در لیگ برترم

ساکت الهامی، سرمربی هوادار در گفت‌وگو با قدس:

دنبال قهرمانی در لیگ برترم

هرفصل که از لیگ برتر می‌گذرد، آبدیده‌تر و با تجربه‌تر می‌شود. او که حالا با تیم‌های کم نام ونشان تبدیل به یک مربی تحول گرا و موفق شده، قصد دارد تا سال‌های سال به راهی که در پیش گرفته، ادامه دهد تا شاید روزگاری درفوتبال ایران جایگاه رفیع‌تری را به خود اختصاص دهد.


 از نظر تحول‌گرایی به یک نقطه خوبی رسیده‌اید.
برای رسیدن به موفقیت در فوتبال باید مدام تلاش کرد. من زمان کمی در طول روز برای استراحت دارم. مدام در حال کار هستم. حتی زمانی که از تمرین تیمم فارغ شدم، فوتبال‌های روز دنیا را می‌بینم و نت برداری می‌کنم و فردا در تمرین نکاتی که بدست آمده را به بازیکنان انتقال می‌دهم. 

فکرمی‌کنی دلیل بردن پرسپولیس همین به روز بودن است؟
برای اینکه جلو تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس موفق باشی باید حریف را خوب آنالیز کنی. من روز و شب کار می‌کنم. درجیبم چندین فلش دارم که مخصوص لیگ‌های خارجی است. از داخل آن کلی نکته بیرون می‌آورم و به بازیکنان انتقال می‌دهم. البته باید ابزار هم داشته باشی که من داشتم. پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که قابل دسترسی است. آن برد هرگز شانسی نبود. کار کرده بودیم.

نتایجی که درسال‌های اخیر گرفتید، فوق العاده بوده؛ قهرمانی‌ها درجام حذفی و بردن بزرگان. برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟
من از این نتایج نه مغرور می‌شوم و نه اینکه انگیزه‌ام را ازدست می‌دهم. هنوز از موفقیت سیراب نشدم. به دنبال قهرمانی درلیگ برتر هستم؛ چون احساس می‌کنم می‌توانم.

جایگاه هوادار را با توجه به بازی‌تان با مس رفسنجان پس از پایان هفته بیست و یکم کجای جدول ارزیابی می‌کنید؟
این بازی تقابل دو تیم هفتم و هشتم جدول است که هم امتیازهم هستند. بازی سختی است. باید برای برد به میدان برویم چون میزبانیم. .به بچه‌ها گفتم ما به دنبال موفقیت بیشتر هستیم. نباید به این جایگاهی که داریم راضی شویم. شاید حتی بتوانیم درمیان سهمیه بگیرهای لیگ برتر قرار بگیریم. سخت است اما دور از دسترس نیست.

ودرباره مربیگری در استقلال؟
استقلال الان سرمربی دارد و من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم بهترین‌ها برای استقلال رقم بخورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه