هرجا ساپینتو بخواهد بازی می‌کنم

روزبه چشمی در گفت‌و‌گو با قدس:

هرجا ساپینتو بخواهد بازی می‌کنم

چشمی گاهی در پست هافبک دفاعی برای استقلال بازی می‌کند، گاهی در قلب دفاع به کار گرفته می‌شود تا مشخص شود این روزها یک اهرم مهم در دستان سرمربی استقلال است.


چشمی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان این واکنش را به هم امتیاز شدن تیمش با پرسپولیس نشان داد:« آن روزها که 8 امتیاز از رقیب سنتی عقب بودیم شاید کسی باور نمی‌کرد این امتیازات جبران شود اما ما خواستیم و به این هدف رسیدیم. همان طور که می‌بینید الان فقط به خاطر تفاضل گل از حریفمان عقب هستیم که آن را هم جبران می‌کنیم. خوشبختانه موتور گلزنی تیم بهتر از همیشه کار می‌کند ودرچهار بازی اخیر ما 12 گل به ثمر رساندیم و تفاضل گل ما نیز بهبود یافته است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.» چشمی درواکنش به اینکه در بازی با پیکان ابتدا به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته شد و بعد به خط دفاع رفت گفت:
«این تصمیم سرمربی است و من آن قدر حرفه‌ای شده‌ام که نسبت به این تصمیمات هیچ واکنشی نشان ندهم و هرجا مربی بخواهد بازی کنم. 
مهم موفقیت استقلال است که امیدوارم با تلاش جمعی به سرانجام برسد.»
 از چشمی پرسیدیم تا چه اندازه به قهرمانی استقلال در لیگ جاری امیدوار است که او این جملات را به زبان آورد:«ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم و دیگر رقبا هم ما را تنها نخواهند گذاشت و آن‌ها هم درحال جنگیدن هستند. 
فکر می‌کنم هفته‌های بسیارحساس و البته جذابی پیش روی هواداران استقلال باشد. امیدوارم بهترین‌ها برای استقلال رخ دهد.» آیا درجام حذفی هم باید منتظر درخشش استقلال باشیم؟«جام حذفی هم دشوار 
است. باید بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم این‌جا هم تا فینال در بازی‌ها زنده باشیم و درنهایت جام را ببریم».

خبرنگار: حمید رضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه