اجرای سومین گام از طرح «کار در عرصه» توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

اجرای سومین گام از طرح «کار در عرصه» توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

سومین گام از طرح «کار در عرصه» با هدف حضور دانشجویان در محیط‌های کاری آستان قدس رضوی توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) اجرا شد.


به گزارش آستان‌نیوز، در راستای تحقق شعار سال 1401 و تأكید رهبر معظم انقلاب بر اشتغال‌آفرینی برای جوانان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با همكاری بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، گام سوم اجرایی در طرح «كار در عرصه» را با حضور دانشجویان برگزیده و شركت‌های مجری برگزار کرد.
مقدمات این طرح كه از ماه‌ها پیش و به دنبال تأكید دکتر مالک رحمتی، قائم مقام آستان قدس رضوی بر ارتباط نزدیک‌تر دانشگاه با صنایع آستان قدس رضوی تكوین یافته، با همكاری بنیاد بهره‌وری موقوفات و شركت‌های زیرمجموعه آن در دانشگاه آغاز شد.
در نخستین گام، شركت صنایع غذایی رضوی، فاوا رضوی و مؤسسه خدمات درمانی (دارالشفاء حرم مطهر رضوی) برای حضور دانشجویان انتخاب و معرفی شدند. با توجه به استقبال بالای دانشجویان از این طرح، در گام دوم از میان 110 درخواست الكترونیكی ثبت شده در پرتال پرتو، سوابق تحصیلی دانشجویان توسط مدیریت پژوهشی (دفتر ارتباط با صنعت) بررسی و دانشجویان با احتساب سه برابر ظرفیت‌های اعلامی شركت‌های میزبان به مدیران گروه‌های آموزشی معرفی شدند.
در نهایت 19 دانشجوی خواهر و برادر در رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت توسعه كسب و كار، مدیریت مالی، حسابداری، مهندسی مكاترونیک، مهندسی پزشكی و مهندسی كامپیوتر توسط مدیران گروه‌های آموزشی انتخاب و برای مصاحبه پیشنهاد شدند.
در گام سوم، دانشجویان مستعد و منتخب، 20 بهمن ماه 1401 در جلسه مصاحبه و ارزیابی كه در حضور معاون پژوهش و فناوری، مدیر پژوهشی، كارشناس دفتر ارتباط با صنعت و دانشگاه و نمایندگان محترم شركت‌های میزبان طرح تشكیل شد، حاضر و مصاحبه شدند.
در جلسه مصاحبه، کارشناسان مؤسسه‌های مختلف آستان قدس رضوی ضمن استقبال از طرح و تشكر از پیگیری‌های انجام شده، فضای شركت‌ها و مؤسسه‌ها، حیطه‌های كاری و تخصصی شركت و انتظارات شركت از دانشجویان را تبیین کردند و به بحث و تبادل نظر در خصوص فرایند اجرایی كار در عرصه و نیز استماع نظرات دانشجویان منتخب پرداختند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه