رونمایی از کتاب «ایران مقتدر» به سه زبان مختلف

به همت مدیریت زائرین غیرایرانی برگزار شد

رونمایی از کتاب «ایران مقتدر» به سه زبان مختلف

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی کتاب «ایران مقتدر» به سه زبان عربی، انگلیسی و آذری رونمایی شد.


به گزارش آستان‌نیوز، مراسم رونمایی از این اثر ۲۰ بهمن‌ماه با حضور مدیر عالی حرم مطهر رضوی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی 
برگزار شد.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این مراسم گفت: این کتاب به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو تنظیم و تدوین شده و در دسترس علاقه‌مندان به انقلاب و نظام و به ویژه زائرانی قرار گرفته که بارگاه نورانی امام علی بن موسی الرضا(ع) ملجأ و پناه آنان است.
مصطفی فیضی افزود: امیدواریم بتوانیم از این پایگاه بزرگ دینی خدماتی هر چند کوچک را در کنار خدمات بزرگی که انقلاب اسلامی و شهیدان این انقلاب نثار نظام جمهوری اسلامی ایران کردند، به جامعه مخاطب ارائه دهیم.

آرمان‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی
حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالفقاری در ادامه این مراسم به معرفی مختصری از این اثر پرداخت و گفت: کتاب ایران مقتدر خلاصه‌ای کوتاه از کتاب «صعود چهل ساله» است‌ که‌ به بیان آرمان‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در مدت بیش از 40 سال پرداخته است. 
وی افزود: آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند بیان این پیشرفت‌ها بر پایه گزارش‌ها و آمار موثق و مقایسه آن با دوره پهلوی و همچنین بررسی روند توسعه آن در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه