علمای شیعه و سنی دست در دست هم مقابل دشمنان انقلاب ایستاده‌اند

مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد

علمای شیعه و سنی دست در دست هم مقابل دشمنان انقلاب ایستاده‌اند

40 روز پیش، دشمنان حساب ویژه‌ای روی اهل سنت ایران به‌خصوص تایباد باز کرده بودند و در 22 بهمن ماه که انقلاب اسلامی ایران استوار و باشکوه 44 سالگی خود را جشن می‌گیرد، تصویری از شهر تایباد منتشر شد که نشانه‌ای از ناکامی دشمنان است.


مولوی عبدالباری صالحی، مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد دست در دست امام جمعه شیعیان این شهر، حسین ملکی ابرده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد تا پیامی واضح به دشمنان این آب و خاک بدهد.
مولوی صالحی در خصوص راهپیمایی 22بهمن به خبرنگار قدس گفت: حضور مردم در راهپیمایی این روز نشانه وحدت، همبستگی و اعلام برائت از معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی و بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و قانون اساسی است.
مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد با اشاره به تبلیغات و فضاسازی‌های مسموم به ویژه در مناطق تلفیقی عنوان کرد: با همه این موضوعات مردم باز هم با مراجع خود بیعت کردند و با حضورغرورآفرین بار دیگر به جهانیان اعلام کردند با وجود اینکه از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند؛ اما پای نظام ایستاده‌اند و تحت هیچ شرایطی نظام اسلامی را با نظام‌های لائیکی و ضد دینی که غرب و رژیم صهیونیستی در نظر دارند، عوض نمی‌کنند. 
وی در خصوص تصویر منتشر شده از خود که دست در دست امام جمعه شیعیان تایباد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده، این طور توضیح داد: با این کار خواستیم به همه کسانی که توطئه تفرقه میان شیعه و سنی را دارند اعلام کنیم ما علمای تسنن و تشیع کنار هم هستیم و برای حفظ نظام اسلامی همگی در کنار هم و دست در دست یکدیگر مقابل دشمنان خواهیم ایستاد؛ چرا که قرآن می‌فرماید: 
«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ».
مولوی عبدالباری با تاکید بر حماسه حضور پرشور مردم تایباد در راهپیمایی 22 بهمن و پیامی که این حضور برای مسئولان دارد، متذکر شد: مردم امروز با حضورشان این پیام را به مسئولان دادند که ما قدردان انقلاب هستیم و حالا نوبت شماست تا با عمل به وعده‌هایتان کاری کنید که مردم بیشتر از این با مشکلات اقتصادی مواجه نباشند. مردم در حمایت از انقلاب در راهپیمایی شرکت کردند و اگر روزی دلسرد شوند، دست از حمایت از مسئولان خواهند کشید نه از اصل انقلاب شکوهمند اسلامی. پس باید قدر این حضور را دانست. 

​​​​​​​خبرنگار: معصومه مؤمنیان

برچسب ها :
ارسال دیدگاه