می‌خواهم درجام ملت‌ها بازی کنم

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با قدس:

می‌خواهم درجام ملت‌ها بازی کنم

او یکی از استعدادهای فوتبال قاره آسیاست که پله‌های ترقی را به سرعت پیمود و موفق شد به لیگ انگلیس ملحق شود. صیادمنش به‌تازگی دوران آسیب دیدگی را به پایان رسانده و طبق آخرین اطلاع رسانی که رسانه رسمی باشگاه هال سیتی داده، برای بازی درترکیب هال سیتی مشکلی ندارد.


سایت «هال سیتی نیوز» با انتشار توییتی از بازگشت قریب الوقوع اللهیار صیادمنش به میادین خبر داد که موجب تقویت خط حمله تیم انگلیسی خواهد شد.    
صیادمنش عبور ازدوران مصدومیت را اتفاق بسیارخوشایندی می‌داند ومی‌گوید:« یک ماه از میادین دور بودم که این اتفاق خوشایندی برای من نبود. 
قبل از مصدومیت تازه درترکیب تیمم جا افتاده بودم و درحال پیشرفت بودم که ناگهان دوباره مصدوم شدم. البته این آسیب‌ها جزئی از فوتبال است و من هم چون فوتبال درگیرانه‌ای بازی می‌کنم بیشتر درمعرض خطر هستم اما به هرحال همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده و همان طور که رسانه باشگاه هم اعلام کرده برای بازی مشکلی ندارم و می‌توانم درترکیب تیمم قرار بگیرم».
هال سیتی درهفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با دو پیروزی به جایگاه دوازدهم رسیده است. صیادمنش این روند را بسیارامیدوار کننده می‌داند وادامه می‌دهد:« قبلاً هم گفته بودم هال سیتی از ته جدول جدا خواهد شد. ما بازیکنان و سرمربی خوبی داریم و این اتفاق الان افتاده و باید سعی کنیم همین طور جایگاه تیم را ارتقا بدهیم تا به کلی خطر سقوط از تیم ما دور شود. دو برد پی درپی بدست آوردیم و باید این بردها تداوم پیدا کند. ما درلیگ بسیارسختی هستیم. چمپیونزشیپ مانند پریمیرلیگ بسیار دشوار است و این طور نیست که تصور کنیم چون درسطح یک فوتبال انگلیس بازی نمی‌کنیم کار راحت است. نه، اصلاً این طور نیست. اتفاقاً این‌جا بدست آوردن پیروزی دشوار است. همه تیم‌ها می‌خواهند به سطح اول برسند ورقابت بسیارسخت و دشوار است». 
صیادمنش درباره رویارویی با تیم استوک سیتی که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود این توضیحات را داد:«حریف ما درجایگاه 19 جدول قرار دارد و جایگاهش متزلزل است. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت اما باید سعی کنیم مانند بازی  با کاردیف و کوئیزپارک رنجرز به برتری برسیم و درجدول بالا برویم. 
دوست داریم رتبه تیممان تک رقمی باشد. حتی نیم نگاهی هم به صعود داریم. کار سختی است اما شدنی است واگر همه مجموعه با هم متحد باشند، این اتفاق خواهد افتاد». اللهیار درباره بازگشت به میدان و احتمال حضوردرتیم ملی هم این صحبت را کرد:« باید سعی کنم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. هدفم بازی درجام ملت‌های آسیاست و امیدوارم به این هدف بزرگ برسم».
صیادمنش فصل گذشته به صورت رسمی از باشگاه فنرباغچه با مبلغ 5 میلیون یورو به هال سیتی ملحق شد.
ستاره پیشین استقلال در ابتدا برای مدت 6 ماه به صورت قرضی برای این تیم انگلیسی به میدان رفت ولی با جلب رضایت مدیران باشگاه قراردادش دائمی شد.
بسیاری او را استعداد بی بدیل فوتبال ایران در جام جهانی می دانستند که مصدومیت بد موقع مانع آن شد او بتواند در ویترین جهانی بدرخشد.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه