بازگشت درستکار به جمع اردونشینان

با آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد

بازگشت درستکار به جمع اردونشینان


نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در حالی آغاز و تا روز ۲ اسفند در محل خانه کشتی شهید صدرزاده پیگیری می‌شود که پژمان درستکار پس از مدت‌ها غیبت در تمرینات این تیم دوباره در خانه کشتی حضور خواهد داشت. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بیش از یک ماه به دلیل رسیدگی به مشکلات شخصی در ایران حضور نداشت و به همین دلیل در رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، اردوی قبلی آزادکاران و همچنین رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب نیز غیبت داشت.
تیم کشتی آزاد کشورمان به تازگی در غیاب سرمربی خود با ۶ کشتی‌گیر در نخستین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ شرکت کرد و توانست چهار مدال طلا و دو نقره کسب کند. در این رقابت‌ها رضا اطری در ۵۷ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو با شکست همه حریفانشان صاحب مدال طلا شده و یونس امامی در ۷۴ کیلو و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو با قبول شکست در فینال، به مدال نقره رضایت دادند.
همچنین علیرضا سرلک در ۵۷ کیلو، یاسین رضایی در ۶۱ کیلو، پیمان بیابانی در ۶۵ کیلو، مرتضی قیاسی در ۷۰ کیلو، حسین ابوذری در ۷۴ کیلو، امیرحسین کاووسی در ۷۹ کیلو، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.
اسامی نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک، رضا مؤمنی، محسن ملکی
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی، مهدی ویسی، شهداد خسروی
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی، پیمان بیابانی، عباس ابراهیم زاده
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی، مرتضی قیاسی، محمد بخشی
۷۴ کیلوگرم: حسین ابوذری، عرفان الهی
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی، امیرحسین کاوسی، مصطفی قیاسی
۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی، هادی وفایی پور
۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور، ارشک محبی، محمدرضا قیاسی
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج، امیرحسین فیروزپور، دانیال شریفی نیا
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی، مصطفی طغانی، امیررضا امیری

برچسب ها :
ارسال دیدگاه