«صادقی» در راه بازگشت

خبر امیدوارکننده برای پرسپولیس

 «صادقی» در راه بازگشت


سرشناس‌ترین غایب پرسپولیس در چهار مسابقه اخیر سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر و جام حذفی، بمب تابستانه پرسپولیس بوده است؛ سعید صادقی. صادقی با وجود اعتماد گل‌محمدی، به جز دو گل و یک پاس گل در نیم‌فصل نخست نتوانست آمار ویژه‌ای از خود به‌ثبت برساند، اما با وجود این، نقش نامحسوسی در ترکیب پرسپولیس داشت.
یحیی گل‌محمدی که برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده از سرعت بالای سعید صادقی و مهدی ترابی در نقش دو وینگر اصلی تیمش داشت، باتوجه به مصدومیت صادقی نتوانست برنامه خود را عملیاتی کند و نتایج پرسپولیس نشان می‌دهد غیبت صادقی نقش پررنگی در ناکامی سرخپوشان پایتخت داشته است.
سرمربی پرسپولیس در غیاب سعید صادقی از بازیکنانی مثل محمد عمری، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر و حتی سروش رفیعی استفاده کرد، اما هیچ‌کدام از این بازیکنان نتوانستند جای خالی صادقی را پر کنند و عملکرد خوبی در ترکیب تیمشان داشته باشند.
سعید صادقی که آخرین‌بار در ترکیب پرسپولیس برابر نساجی حضور داشت و نتوانست حتی نیمه نخست را کامل به پایان ببرد و پیش از اتمام نیمه به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب سرخپوشان پایتخت خارج شد، حالا پس از چهار هفته دوری از ترکیب پرسپولیس بار دیگر توانسته در شرایط مسابقه قرار بگیرد و احتمال سفر او به آبادان همراه همبازیانش چندان دور از ذهن نیست.
صادقی که از هفته گذشته تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده بود، روز گذشته به تمرینات گروهی پیوست تا همه چیز آماده بازگشت وینگر باتجربه پرسپولیس به ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً یحیی گل‌محمدی از ستاره تیمش در آبادان در ترکیب اصلی بهره خواهد برد و باید منتظر حضور سعید صادقی در ترکیب 
11 نفره پرسپولیس ماند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه