حمله به انصاری‌فرد در قبرس

پس از شکست سنگین اومونیا

حمله به انصاری‌فرد در قبرس


تیم اومونیا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ فوتبال قبرس برابر تیم آنورتوسیس با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ شکست خورد. کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی اومونیا هرچند در این بازی پاس تنها گل تیمش را داد اما در پایان بازی مورد انتقاد شدید هواداران عصبانی اومونیا قرار گرفت.
پس از آنکه سوت پایان بازی به صدا در آمد، تعدادی از هواداران اومونیا در ورزشگاه ماندند تا اعتراض و نارضایتی خود را به بازیکنان و مربیان تیم خود نشان بدهند.
انصاری‌فرد برای دلجویی از هواداران تیم اومونیا به سمت آن‌ها رفت و به سبک مربی ژاپن (پس از حذف در جام جهانی) به نشانه عذرخواهی مقابل آن‌ها خم شد. 
با این حال طبق گزارش رسانه های قبرسی، هواداران اومونیا نه تنها عذرخواهی او را نپذیرفتند بلکه از مهاجم ایرانی تیمشان خواستند که به رختکن برود!
کریم که نخستین فصل حضورش در لیگ قبرس را تجربه می کند، روز گذشته هم از سوی وب سایت protathlima قبرس از نظر فنی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. بهانه حمله به مهاجم ایرانی اومونیا، ثبت همین باخت سنگین در دیدار اخیر بوده است.
این رسانه با تیتر «آمار ناامید کننده» گزارش خود را درباره انصاری‌فرد این‌طور آغاز کرد: «او با اسم بزرگی در تابستان آمد و هیجانی را به جمع هواداران اومونیا آورد، اما ادامه آن چیزی نبود که همه انتظار داشتند. منظور کریم انصاری‌فرد است که در ۱۹ بازی لیگ فقط دو گل زده و بی شک نمی‌توان به عنوان مهاجم روی او حساب کرد.مسئولیت این ناکامی‌ها بر عهده مهاجم ایرانی است که راه حلی برای گل آسان ارائه نکرده است. او بازی‌ها و پاس گل‌های خوبی داشت اما همه انتظار داشتند که گل‌های بیشتری بزند».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه