جشن بزرگ یگانه مولود کعبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد

جشن بزرگ یگانه مولود کعبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد


​​​​​​​همزمان با سالروز ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، جشنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد. به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با 13 ماه رجب که مصادف است با سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی(ع)، ویژه برنامه‌ای صبح روز گذشته با حضور آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان مقدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان، خادمان و همچنین زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
این مراسم در فضایی نورانی و روحانی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید با نوای محمد جعفرنژاد آغاز شد و با اجرای برنامه مدیحه‌سرایی علی خوش‌چهره ادامه پیدا کرد.
در این مراسم همچنین ذاکران و مدیحه‌سرایان آل‌الله؛ سیدجعفر ماهرخسار، سیدمهدی میرداماد، ابراهیم و سعید قانع و ابوالفضل مشکینی به نغمه‌سرایی و مدیحه‌سرایی به مناسبت ولادت باسعادت علی بن ابی طالب(ع) پرداختند.
در این مراسم همچنین وحید قاسمی، شاعر آیینی؛ شعرهای خود را که در مدح امیرالمؤمنین(ع) سروده بود برای حاضران قرائت کرد. دکلمه‌خوانی ابوالفضل سیبویه و اجرای سرود توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم از دیگر برنامه‌های جشن روز ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) در حرم مطهر رضوی بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه