گروگانگیر قداره‌کش در مشهد دستگیر شد

گروگانگیر قداره‌کش در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیات 15دقیقه‌ای پلیس یک شرور حرفه‌ای که برای فرار از چنگ قانون دو برادر نوجوان را با قمه گروگان گرفته بود، زمینگیر شد.


سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این عملیات اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فرد سابقه‌دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
وی افزود: نزاع دسته‌جمعی، تهیه و توزیع مواد افیونی، عربده‌کشی، قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی از جمله اقدام‌های مجرمانه این متهم تحت تعقیب است. با توجه به متواری بودن این شرور تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری مستمر مأموران انتظامی، مخفیگاه او در محدوده خیابان صاحب زمان کوی طرق شناسایی شد.
سرهنگ نگهبان ادامه داد: مأموران دایره امنیت عمومی کلانتری طرق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با کنترل نامحسوس پاتوق این فرد شرور مترصد حضور وی بودند که وی در یک قدمی دستگیری متوجه حضور مأموران انتظامی می‌شود و برای رهایی از این مخمصه با قمه سد راه یک دستگاه سواری پراید شده و دو سرنشین نوجوان عقب خودرو را که برادر هستند با تهدید قمه گروگان‌گیری می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از طی مسافتی خودرو پراید را متوقف می‌کنند، اما این فرد شرور با قمه‌ای که در دست داشت ضمن تهدید به کشتن با عربده‌کشی با قمه چند ضربه به صندلی و در خودرو پراید می‌زند تا با ایجاد 
رعب و وحشت از چنگ قانون فرار کند. در همین بین مأموران انتظامی گروگان‌ها را در فرصتی مناسب از چنگ او آزاد و این شرور را که با قمه به ‌سمت مأموران پلیس حمله‌ور شده پس از شلیک چند تیر هوایی سرانجام با اصابت گلوله در یک عملیات ۱۵ دقیقه‌ای زمینگیر می‌کنند.
وی خاطر‌نشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هر گونه اوباش‌گری و قانون‌شکنی، پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه