بازگشت «روح خدا» به کالبد ایران عزیز

سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) به وطن پس از 15سال تبعید

بازگشت «روح خدا» به کالبد ایران عزیز

12 بهمن؛ هنوز چند دقیقه‌ای بیشتر نیست که هواپیمای حامل رهبر بزرگ‌ترین انقلاب معاصر روی زمین نشسته است. دانشجویی که از اصفهان خودش را برای تدارک مقدمات حضور امام(ره) به مدرسه علوی تهران رسانده است، در فرودگاه مهرآباد در برابر امام امت می‌ایستد و متنی را به عنوان خیرمقدم به قلم استاد شهید مطهری می‌خواند.


متنی که هنوز که هنوز است رایحه مودت میان امام و امت از آن استشمام می‌شود.
بسم الله الرحمن الرحيم
جاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً (اسراء /81) 
 فَإِنَّ حِزْبَ اللهِ هُمُ الْغَالِبُونَ (مائده/56)
ای روح خدا و ای ابراهیم بت‌شکن اسلام و ای بنده پاکباز حق و ای جان عزیز ملت ایران! به عرض برسانم که:
 رواق منظر چشم من آشیانه توست
 کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
ملت ایران چه چیزی از جان عزیزتر دارد که نثار مقدم فرخنده رهبر فداکار و روشن بین‌اش نماید و چه ثنایی بالاتر از این سراغ دارد که او را بنده پاکباز حق بخواند. 
ای بنده پاکباز خدا! ای مسلمان محمدی! ای شیعه صادق! ای آیت خدا! ملت ایران در شخصیت شما و از تجربه زندگی شما بالاخص در 16سال اخیر که زعامت امت به شما سپرده شد مصداق عینی وعده خدا به رزمندگان و پویندگان راهش را مشاهده می‌کند که اگر به یاری خدا بشتابید به یاری شما می‌شتابد و شما را ثابت قدم نگاه می‌دارد و هر کسی از آن خدا باشد خدا از آن اوست. هجرت شما از وطن عزیز در ۱۴ سال پیش تحت فشار و اجبار سمبل‌های استبداد و استعمار یادآور هجرت جدمكرمتان رسول خدا(ص) و یاران بزرگوار اوست که به گناه خواستاری جامعه توحیدی از شهر و دیار خود رانده شدند (الَّذینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٌّ إِلَّا أَنْ يَقولوا رَبُّنَا الله) (حج/40) و بازگشت امروزتان یادآور فتح مبین و عظیم مکه است که سمبل‌های زر و زور و بت‌های فلزی و گوشتی یکی پس از دیگری از مقر حکمرانی به زیر آورده شدند و حکومت خدایی جایگزین حکومت طاغوتی گردید. لَقَدْ صَدَقَ اللهُ رَسولَهُ الرُّؤْيا بِالْحَقِّ لَتَدْخُلُنَّ الْمَسْجِدَ الْحَرامَ 
إِنْ شَاءَ اللهُ أمِنین» (فتح/27).
ملت ایران، جان بر کف در انتظار فرمان رهبر عظیم‌الشأن خویش است و تا برقراری جامعه توحیدی، جامعه‌ای که در آن انسان از قید بندگی انسان آزاد باشد و بهره‌کشی انسان از انسان ملغی گردد و از ناهمواری‌ها و نابرابری‌های مصنوعی اثری نماند و بت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی یکسره سرنگون گردند و مساوات، برابری و برادری به معنی واقعی کلمه برقرار شود و آثار استبداد 2هزار و 500 ساله و استعمار ۴۰۰ ساله محو گردد و در یک کلمه، بندگی از آن خدا و حکومت، حکومت الهی باشد از پای نخواهد نشست.  
جای چندین هزار شهید، شهیدان ۱۵ساله اخیر که حرکت انقلاب مقدس اسلامی ما را با خون خود سرعت بخشیدند، خالی است که بازگشت مظفرانه رهبر خود و شکوفه‌های به ثمر رسیده نهال انقلاب را به چشم خود ببینند. اگر امروز در میان ما نیستند ارواح پاکشان ناظر و شاهد خواهد بود.
وَ السَّلامُ عَلَيْكَ وَ عَلَى الْأَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنَائِكَ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكاتُه
 برقرار باد جامعه توحیدی و جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی. 

​​​​​​​خبرنگار: فاطمی‌نژاد

برچسب ها :
ارسال دیدگاه