بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات همراهی کنند

بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات همراهی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بانک‌های خصوصی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان همراهی کنند در غیر این صورت از ابزار مدیریتی استفاده خواهد شد.


به گزارش ایرنا، جواد اشرفی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی که با حضور معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: باید گفتمان و عمل بانک‌ها حول محور حل مسئله اشتغال باشد. در صورت همراهی نکردن این بانک‌ها ما هم از ابزار مدیریتی برای محدودن کردن فعالیت آن‌ها در استان استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به اختصاص هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۶ به خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون از این محل ۴۱۰ میلیارد تومان؛ یعنی ۳۲درصد تسهیلات پرداخت شده است.
اشرفی همچنین بر تعیین تکلیف پروژه نیمه‌تمام هتل کویر بیرجند به عنوان یک اثر باستانی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد و گفت: این پروژه از چند سال پیش در استان آغاز شده و همچنان روند تکمیل آن بلاتکلیف است. غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی هم در این جلسه خواستار استقرار نمایندگی شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) در استان برای پیگیری معوقات و مطالبات کارگران شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه