پنجمین کاروان قرآنی انقلاب

پنجمین کاروان قرآنی انقلاب


​​​​​​​رئیس کمیته قرآن و نهج‌البلاغه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جزئیات برنامه‌های قرآنی این ستاد در دهه فجر، از برگزاری حدود 5هزار محفل قرآنی و 4هزار کرسی تلاوت در این ایام و راه‌اندازی پنجمین کاروان قرآنی انقلاب اسلامی خبر داد.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده با اشاره به برنامه‌های ملی کارگروه قرآنی گفت: نخستین برنامه ما در سطح ملی «چله قرآنی انقلاب اسلامی» است. این برنامه از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی آغاز شده و تا جشن ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت. همچنین برگزاری محفل انس با قرآن و شهدا در حرم مطهر امام رضا(ع) و حسینیه بیت‌الزهرا(س) کرمان، برپایی محفل انس با قرآن و شهدا در کشور‌های محور مقاومت، پویش ملی هزاران ختم قرآن هدیه به روح شهید سلیمانی، همایش سوره‌های سرخ، شهدای قرآنی، یاران سلیمانی و... نیز در نظر گرفته شده است. 
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: برنامه دیگر ما کاروان قرآنی انقلاب است که برای سال پنجم در این ایام برقرار می‌شود. امسال نیز این برنامه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی برگزار خواهد شد. 
وی افزود: از جمله برنامه‌های این کمیته برگزاری حدود 5هزار محفل قرآنی و 4هزار کرسی تلاوت، مسابقات قرآنی، رزمایش مؤمنانه، حفظ سوره فجر، غبارروبی مزار شهدا و دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهدا، برگزاری پویش ختم قرآن کریم، برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و اجرای ویژه برنامه‌ای برای بانوان قرآنی با مشارکت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان‌هاست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه