ترویج تنفر و تفرقه میان انسان‌ها

ترویج تنفر و تفرقه میان انسان‌ها


​​​​​​​مجمع جهانی اهل بیت(ع) در واکنش به اهانت سیاستمدار افراطی سوئدی به قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «اقدام مذبوحانه اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید، کتاب آسمانی افزون بر یک میلیارد مسلمان جهان موجبات انزجار، خشم و عصیان پیروان آخرین دین الهی یعنی اسلام مبین و قرآن کریم را فراهم کرد. متأسفانه برای چندمین بار این حرکت غیرمنطقی و ضدحقوق بشری در کشور سوئد که مدعی رعایت احترام به حقوق بشر است، صورت پذیرفت.
غرب مدعی احترام به حقوق بشر به بهانه آزادی بیان و با روحیه خود برتربینی اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی دیگران به خصوص مسلمانان را مجاز می‌داند. این حرکت نفرت‌انگیز در راستای سابقه سیاه توهین و اهانت به مسلمانان ناشی از فکر و رویکرد پلید آنان در زدودن ارزش‌ها و معیارهای اخلاقی، معنوی و حقوقی بشریت قرار دارد که از سوی استکبار جهانخوار و صهیونیسم بین‌المللی جنایتکار مورد حمایت و تحریک می‌شود.
مجمع جهانی اهل بیت(ع) این اقدام موهن را به شدت محکوم می‌کند و آن را در راستای ترویج اسلام‌ستیزی، اشاعه تنفر و تفرقه بین جوامع و انسان‌ها تلقی می‌کند... همچنین مستمسک قرار دادن مفهوم والای آزادی بیان برای اقدام‌های ضدفرهنگی و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های پیروان ادیان از جمله مسلمانان، کرامت انسانی و ارزش‌های والای اخلاقی و مذهبی دیگر کشورها و ملت‌های جهان را تقبیح می‌کند...».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه