هندبال ایران در رده 24 جهان

نگاهی به کارنامه تیم ملی در مسابقات جهانی

هندبال ایران در رده 24 جهان

تیم ملی هندبال ایران، در آخرین بازی خود در مرحله اصلی بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان، از پس لهستان میزبان برنیامد تا با قرار گرفتن در جایگاه 24 جهان به کشور برگردد.


 تیم ما در شرایطی مقابل لهستان قرار گرفت که تعدادی از مهره های تأثیرگذار از جمله، کاپیتان مجتبی حیدرپور، پویانوروزی نژاد و میلاد قلندری را به دلیل مصدومیت، در اختیارنداشت. 
بازیکنان ما، در این بازی، هفت‌بار روی ضربه‌های بلند منطقه ٩ متر، اقدام کردند که حاصل آن هفت گل بود؛ یعنی موفقیت 100 درصدی! موفق‌ترین یاران ما در این بازی، مردانی بودند که ازاین توانایی خود بهره بردند. محمدرضا اورعی، با ۶ گل، افشین صادقی، پنج گل و رضایا گاری، سه‌گل، گلزن های برتر تیم ایران بودند. 
ای کاش از این توانایی مردانمان، درنیمه نخست بازی با لهستان و در مقابله با دیگر حریفان، بیشتر بهره می‌بردیم تا جایگاه بهتری بدست می آوردیم. بازی ایران لهستان که باحضور حدود 10 هزار تماشاگر لهستانی در شهر کراکف برگزارشد، درنهایت با برتری (٢٢—٢۶) میزبان به پایان رسید.گفتنی است برزیل، مونته‌نگرو، آرژانتین، آمریکا، بلژیک، قطر و کیپ‌ورد قبل از ایران در رده‌های ۱۷تا ۲۳ ایستادند.
نتایج رقابت‌های تیم ملی هندبال مردان ایران در قهرمانی جهان: 
ایران ۲۵ - شیلی ۲۴
ایران ۳۱ - مونته‌نگرو ۳۴
ایران ۲۲ - اسپانیا ۳۵
ایران ۲۱ - اسلوونی ۳۸
ایران ۲۹ - فرانسه ۴۱
ایران ۲۲ - لهستان ۲۶

​​​​​​​خبرنگار: محمدرضاخزاعی 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه