کمپ تیم ملی را بارسلونا و رئال هم ندارند!

رئیس فدراسیون کشتی:

کمپ تیم ملی را بارسلونا و رئال هم ندارند!

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی کارشناسانی که در مورد اتفاقات کشتی صحبت می‌کنند، فکر می‌کنم 15 سال از علم این رشته عقب هستند.علیرضا دبیر اظهار کرد: کشتی کشور را کسانی که جام جهانی را اولویت قرار دادند به هم ریختند. جام جهانی اصلاً برای ما مهم نبود که تیم دوم خود و جوانان را برای این مسابقات اعزام کردم.


من می‌توانستم حسن یزدانی و دیگر کشتی گیران را به این مسابقات ببرم و نابودشان کنم برای اینکه در جام جهانی می خواهم اول شوم. بعد از آن در آستانه انتخابی المپیک و بازی‌های المپیک یک تیم در هم خورده را به فدراسیون آینده تحویل دهم.
دبیر افزود: آن‌هایی که جام جهانی و سایر رقابت‌ها را جدی می‌گرفتند و کشتی گیران را به مسابقات اعزام می کردند و بدون هیچ پشتوانه‌ای تیم های ملی را به ما تحویل دادند، باید بیایند و پاسخگو باشند. من و پژمان درستکار دو سال آینده کشتی را دیدیم. کامران قاسم پور بعد از کشتی اسنایدر متوجه شد اگر بخواهد هم در ۹۲ کشتی بگیرد باید آماده و بالاتر از وزن باشد، در مسابقات جهانی کامران ۹۱ کیلوگرم بود اما امروز ۹۴ کیلو شده است.
رئیس فدراسیون با اشاره به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آن‌قدر علیه کشورمان بد تبلیغ کرده‌اند که وقتی اروپایی‌ها به کمپ تیم ملی می‌آیند جور دیگری صحبت می‌کنند و دیدشان عوض می‌شود. این‌ها همه برای آن است که در خصوص کشورمان تبلیغات بدی صورت گرفته است. خدا از آن‌ها نگذرد، شما نگاه کنید علی ارسلان که در تیم ملی صربستان کشتی می گیرد قهرمان شد، در سفر اخیر تیم ملی به صربستان به خاطر علی ارسلان ما را خیلی تحویل گرفتند، اگر می‌دانستیم که این چنین می‌شود ۲۰ کشتی‌گیر دیگر را هم به کشورهای مختلف می‌دادیم. هر ایرانی به  کشورهای دیگر می رود پرچم ایران را بالا می‌برد. 
دبیر درباره حذف شورای فنی فدراسیون کشتی هم گفت: به من ایراد گرفتند که چرا شورای فنی را حذف کردیم، وقتی ما یک چرخه انتخابی خوب داریم و همه در این چرخه انتخابی به حقشان می‌رسند چرا باید شورای فنی داشته باشیم؟ شورای فنی داشته باشیم که ۱۲ نفر حق یک کشتی گیر را بخورند، هر کسی بیاید طبق قانون سه سالش را بگذراند اگر در ایران اول شود قطعاً ملی‌پوش خواهد شد.
وی در خصوص کمپ تیم‌های ملی کشتی کشورمان گفت: من به جرئت می‌گویم نه بارسلونا و رئال مادرید و نه لیکرز آمریکا و نه هیچ تیمی در رشته‌های ورزشی  چنین کمپی را ندارد. در جمهوری اسلامی می توان کارهای خوبی انجام داد من به این موضوع ایمان دارم و اعتقاد دارم می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه