از دورکاری ادارات تا تعطیلی پتروشیمی به علت افت دما

از دورکاری ادارات تا تعطیلی پتروشیمی به علت افت دما


مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین پایدار سوخت زمستانی فعالیت اداره‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی از بیستم تا بیست و دوم دی ماه دورکاری می‌شود .
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمدتقی ولیان با بیان این خبر افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات‌رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنا هستند.
به گفته ولیان، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی همه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است. همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال است.

توقف تولید در پتروشیمی 
سرپرست و عضو هیئت مدیره پتروشیمی خراسان هم گفت: فعالیت‌ها و روند تولیدات این مجتمع در پی بارش برف و برودت هوا در خراسان شمالی که موجب افزایش مصرف گاز خانگی شده از دوشنبه تا اطلاع ثانوی قطع شده است.
یوسف حسنی افزود: گاز واحد آمونیاک از ۱۶ آذرماه قطع شده بود و این مجتمع با ظرفیت ۷۰ درصد فعالیت داشت اما از روز گذشته جریان گاز به صورت کامل قطع شد و تنها مقداری گاز برای گرم نگه داشتن واحد نیروگاه در جریان است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه