اعزام کاروان بسیجیان آستان قدس رضوی به کرمان

اعزام کاروان بسیجیان آستان قدس رضوی به کرمان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج و امور ایثارگران آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با روزنامه قدس گفت: امسال و در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حوزه مقاومت بسیج و امور ایثارگران آستان قدس رضوی کاروانی را به مقصد کرمان برای شرکت در مراسم سالروز شهادت سردار دل‌ها اعزام خواهد کرد.


این کاروان در قالب بسیجیان آستان قدس رضوی و همچنین خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خواهد بود. تعداد 100نفر از بسیجیان و خادمان در این طرح شرکت کردند که حدود 30نفر از این بزرگواران خواهر و بقیه از برادران هستند. وی ادامه داد: آستان قدس رضوی بنا دارد به مدت سه روز در محل مزار شهید سلیمانی در شهر کرمان موکبی با حضور خادمان آستان قدس رضوی به‌منظور پذیرایی از زائران حاضر در مراسم سالگرد داشته باشد. 
مجید علوی تبار خاطرنشان کرد: این کاروان روز یکشنبه عازم شهر کرمان خواهد شد و در مراسم سالگرد و همچنین در مراسمی که در منزل خود شهید برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد، ضمن اینکه در ادامه، این جمع از موزه دفاع مقدس شهر کرمان نیز بازدید خواهند داشت. فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی با بیان اینکه در طول این سفر مسابقات فرهنگی مختلف از جمله مسابقه کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد، گفت: در این سفر خادمان با لباس رسمی خدمت و بسیجیان نیز با لباس بسیجی حاضر می‌شوند و همچنین پرچم مطهر امام رضا(ع) بر سر مزار شهید حمل خواهد شد.
مجید علوی تبار در مورد تأثیر حضور خادمان در این سفر بر مخاطبان، اضافه کرد: سردار دل‌ها در طول سالیان دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حریم ولایت جانفشانی کردند و این حضور‌ها در واقع نشان‌دهنده ادامه راه سردار است. ما با این حرکت درصدد نشان دادن این هستیم که راه حاج قاسم خاموش نشدنی است.

خبرنگار: مروج کاشانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه