ضرورت تأمین زیرساخت‌ها برای حضور امن گردشگران

ضرورت تأمین زیرساخت‌ها برای حضور امن گردشگران


​​​​​​​معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تکلیف دستگاه‌های متولی در تأمین زیرساخت‌ها برای حضور امن و راحت گردشگران تأکید کرد. سیدمحمدرضا طالبی، گردشگری را یکی از محورهای اقتصادی بسیار مهم عنوان و اظهار کرد: با عنایت به نقش گردشگری در درآمدزایی و کمک به اقتصاد خانواده‌ها، این صنعت از پیشران‌های اقتصادی مهم کشور به ویژه در خراسان جنوبی است. به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: این موضوع در حوزه سرمایه‌گذاری هم مصداق دارد و سرمایه‌گذار هم پیش از ورود به هر منطقه مایل است بداند امنیت آن پایدار است یا خیر و با توجه به ارتباط تورها و آژانس‌های گردشگری، وجود کوچک ترین خلل و کاستی در حوزه امنیتی یک منطقه، به سرعت اطلاع‌رسانی می‌شود و تبعات گران و جبران‌ناپذیری دارد.
معاون سیاسی استاندار با اشاره به جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و فراوان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: برای بسیاری، پذیرش این موضوع سخت است که در برخی مناطق خراسان جنوبی، پرتقال، خرما، برنج، گندم و زیتون در کنار هم کاشت و برداشت می‌شوند.
طالبی، کویر را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی برشمرد و گفت: برگزاری رویداد گردشگری کویر که در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد، اتفاق مهمی است که به معرفی جاذبه کویر استان کمک خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه