به فکر مساوی با آمریکا نباشیم

پرویزمظلومی در گفت‌وگو با قدس:

به فکر مساوی با آمریکا نباشیم

برد ایران مقابل ولز پرویزمظلومی را به وجد آورده است. مردی که براین باور است پیروزی مقابل این تیم نتیجه اتحاد و همدلی بازیکنان و مردم بود.


​​​​​​​مظلومی منتظر است تیم ملی دربازی با آمریکا نیز نتیجه مطلوبی بدست آورد و از گروه صعود کند. آیا خواب‌های سرمربی سابق استقلال تعبیرخواهد شد؟

دررتبه دوم جدول هستیم و شانس بالایی برای صعود داریم؟
واقعاً به این پیروزی نیازداشتیم؛ چون دربازی باانگلیس لحظات تلخی به ما گذشت. البته آن بازی را باید از تاریخ فوتبال ایران پاک کرد؛ چون اصلاً درشرایط عادی برگزار نشد. باور کنید اگر مانند بازی با ولز بودیم و فضای خوبی حاکم بود مقابل انگلیس شکست نمی‌خوردیم و حتی می‌توانستیم آن تیم را ببریم.

انگلیس مقابل آمریکا خیلی ضعیف‌تر از بازی با ما ظاهر شد.
بله، درست است. چون ما درحد خودمان نبودیم و انگلیس هم از این فضا استفاده کرد و 6 گل زد. باور کنید اگر 100 بار دیگر با انگلیس بازی کنیم 6 گل نمی‌خوریم. این یک واقعیت بزرگ است. ما درآن روز جور دیگری بودیم و روحیه نداشتیم. وقتی تیمی روحیه ندارد نمی‌تواند حتی درزمین راه برود. 

شانس صعود ما از گروه چه اندازه است؟
ما باید بازی با ولز را هم فراموش کنیم چون اگر تصور کنیم جلو ولز خیلی خوب بودیم، ممکن است مقابل آمریکا غافلگیر شویم. آمریکا تیم بسیار خوبی است. دونده و جوان. اما بچه‌های ما با غیرت می‌توانند از این میدان هم سربلند خارج شوند. برای رسیدن به پیروزی دربازی با آمریکا نیاز به همت بیشتری داریم. اعتقاد دارم آمریکا قوی‌تر از ولز است، اما بردن این تیم نشدنی نیست.

با یک مساوی هم صعود می‌کنیم.
اصلاً نباید به فکر مساوی باشیم. ما از بازی با آمریکا برد می‌خواهیم. حتی می‌توانیم صدرنشین شویم. اگر انگلیس و ولز مساوی کنند یا حتی ولز بتواند انگلیس را ببرد و ما هم آمریکا را ببریم به عنوان تیم اول از گروه بالا می‌رویم که این یک روحیه سازی خوب است برای مرحله بعد. 

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها