ستارگان ورزش

ستارگان ورزش


​​​​​​​  ماتئوس 

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است جمال موسیالا می تواند لیونل مسی یک دهه آینده فوتبال دنیا باشد؛«هوادار شماره یک او هستم. او خطرناک‌ترین بازیکن آلمان است».

  لوکاکو 
مهاجم تیم ملی فوتبال بلژیک به احتمال خیلی زیاد در دیدار برابر مراکش به میدان می‌رود. قرار بود لوکاکو در بازی سوم به میدان رود اما او در دو تمرین اخیر حضور داشته است. 

  فرهاد مجیدی 
سرمربی سابق استقلال می‌گوید: امیدوارم مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین زیباترین گل جام را بزند. امباپه، بازیکن تیم ملی فرانسه هم می‌تواند بهترین بازیکن جام جهانی لقب بگیرد.

  مارتینز 
مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت می‌داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.

  معز علی 
 آقای گل آسیا بابت حذف زودهنگام قطر از رقابت‌های جام جهانی، از هواداران عذرخواهی کرد و گفت: « این باخت برای ما غیرمنتظره بود اما قول می دهیم در بازی آخر جبران کنیم».

  پودولسکی 
ستاره سابق ژرمن‌ها دلتنگ نسل قدیم فوتبال آلمان است و معتقد است ملی‌پوشان فعلی از انگیزه لازم برای کسب موفقیت برخوردار نیستند؛« این نسل فوتبال آلمان انگیزه کافی ندارد».

  موسا دیابی 
منچستری‌ها برای پر کردن جای رونالدو به دنبال جذب مهاجم بایرلورکوزن هستند.او از بازیکنان شاخص تیم ژابی آلونسو است و هشت گل را برای تیمش به ثمر رسانده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها