قاچاق 160 درصدی سوخت در خراسان جنوبی

مدیر کل تعزیرات حکومتی این استان خبر داد

قاچاق 160 درصدی سوخت در خراسان جنوبی

حسن‌پور در حالـــی ماجرای افزایش ۱۶۰ درصدی پرونده‌های قاچاق سوخت در خراسان جنوبی را رسانه‌ای کرد که در مجموع میزان محکومیت آن‌ها را بیش از یک هزار و 53 میلیارد ریال عنوان کرد.


حسین حسن‌پوراظهار کرد: از ابتدای امسال در بخش سوخت شامل نفت، گازوئیل، نفت کوره، بنزین و... ۲ هزار و ۷۹۴ پرونده قاچاق سوخت وارد شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 750 پرونده قاچاق مختومه شده است، افزود: متهمان پرونده‌های سوخت استان به میزان یک‌هزار و 53 میلیارد و 466 میلیون و 807 هزار ریال جزای نقدی علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه محکوم شده‌اند.
وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته 
هزار و 72 پرونده قاچاق سوخت وارد شعبه‌های تعزیرات حکومتی شده که یک هزار و 65 پرونده مختومه شده است.
حسن‌پور با بیان اینکه متخلفان پرونده‌های قاچاق سوخت در سال گذشته به پرداخت 158 میلیارد و 47 میلیون و 559 هزار ریال محکوم شده‌اند، ادامه داد: پرونده‌های وارده قاچاق سوخت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 160 درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو وانت یک هزار و 700 لیتر گازوئیل قاچاق در دو مشک زیر بار ضایعات پسته کشف کردند که متخلفان افزون بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت 
یک میلیارد و 591 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه