اسپانیا؛ مأموریت غیرممکن انریکه

اسپانیا؛ مأموریت غیرممکن انریکه


​​​​​​​دعوت از هشت بازیکن متولد قرن 21 حجت را بر همگان تمام کرد که اسپانیا با لوئیز انریکه برنامه‌های بلندمدتی را در سر دارد. آن‌ها با کنار گذاشتن مهره‌هایی چون سرخیو راموس، جرارد پیکه، تیاگو آلکانتارا و ... در پی تشکیل تیمی جدید هستند. تیمی که بتواند آن‌ها را به دومین قهرمانی در جهان برساند.
لاروخا شانزدهمین حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. آن‌ها پس از کسب دوعنوان چهارمی در سال‌های 1934 و 1950 که هنوز جام جهانی سروشکل چندان ساختارمندی به خود نگرفته بود، وارد یک افت بلندمدت شدند. گرفتن میزبانی در سال 1982 هم نتوانست به ماتادورها کمک کند و آن‌ها در دور دوم گروهی از جام کنار رفتند.
ماجرای جام جهانی 2010 متفاوت بود. بارسای گواردیولا تمام عناوین باشگاهی را بدست آورد و ناخواسته تیکی‌تاکای این تیم روی تیم ملی اسپانیا هم تأثیرگذار بود. 
اسپانیا در نخستین حضور در دیدار نهایی، موفق شد جام قهرمانی 2010 را بدست بیاورد. 
امسال با اسپانیای متفاوتی روبه‌رو هستیم. تیمی به‌شدت جوان که هم می‌تواند یک خطر جدی برای تمام تیم‌ها باشد و هم ممکن است کم‌تجربگی‌اش کار دستش بدهد. اسپانیا در لیگ ملت‌ها موفق شد به دور نیمه‌نهایی صعود کند و در یورو هم مقابل ایتالیای قهرمان بدشانس بود وگرنه می‌توانست فینالیست شود.  حال باید دید ماتادورها به کمک جوان‌های فوق‌العاده‌ای چون پدری، فران تورس، گاوی، پائو تورس، پینو، فاتی و ویلیامز می‌توانند در خاورمیانه به دومین قهرمانی برسند یا خیر؟

برچسب ها :
ارسال دیدگاه