رویش‌های انقلاب، جایگزین ریزش‌ها

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با قدس آنلاین تشریح کرد

رویش‌های انقلاب، جایگزین ریزش‌ها

یک عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در مصاحبه با خبرنگار قدس درباره سکوت برخی خواص در اغتشاش‌های اخیر که دو ماه از آغاز آن می‌گذرد، گفت: یکی از اهداف مهم جنگ نرم دشمن اثرگذاری روی ذهن خواص است. 


محمدکاظم انبارلویی تصریح کرد: متأسفانه در شرایط فعلی نه تنها شاهد سکوت برخی از خواص که از همین انقلاب و نظام آبرو و اعتبار گرفتند هستیم بلکه حتی در بعضی از موارد برخی از آن‌ها به نفع دشمن نیز موضع‌گیری و اظهار نظر کردند که در واقع به نفع دشمن و در زمین آن‌ها بازی کردند. 
وی با بیان اینکه انتظار از خواص این بود که مرز خود را با دشمن مشخص کنند اما برخی از آن‌ها امروز بازیچه جنگ نرم دشمن شده‌اند، افزود: خواص دغدغه قدرت دارند از این رو سکوت برخی از آن‌ها به خاطر این است که آنچه از قدرت و ثروت در اختیار دارند را حفظ کنند تا به آن‌ها آسیبی وارد نشود. 
انبارلویی با بیان اینکه دشمن از ایران قوی در هراس است و در این مسیر از هر ابزاری استفاده می‌کند، ادامه داد: از طرفی سکوت این خواص هیچ گونه تأثیری در عزم و اراده انقلاب اسلامی نخواهد داشت. 
همچنین برخی از این خواص و جریان‌های سیاسی مرتبط با آن‌ها پیر و فرسوده شده‌اند و خود را برای مراحل بعدی انقلاب آماده نکردند که رویش‌های انقلاب پاسخگوی این نوع ریزش‌هاست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه