افراد خسته و بی‌دغدغه نباید مسئولیت بگیرند

افراد خسته و بی‌دغدغه نباید مسئولیت بگیرند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کسی که خسته و بی‌دغدغه است نباید مسئولیت بگیرد و مسئولیت را باید جوان و کسی که روحیه جوانی دارد بر عهده داشته باشد.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خالص بودن، پند و موعظه نسبت به مسئولان، حضور در جماعات و گوشه‌گیر نبودن از نشانه‌های انسان مؤمن است. وی گفت: مسئول باید پاسخگو باشد، نه تنها در ساعت اداری بلکه در همه ساعت‌ها باید به فکر گرفتاری مردم باشد.
وی بیان کرد: شنیده شده برخی از اشخاص در اتحادیه‌ها نسبت به تعطیلی مغازه‌ها و اصناف توصیه‌هایی داشته‌اند که اگر چنین باشد، نباید از این مسئله به سادگی عبور کرد.
امام جمعه بجنورد گفت: امام(ره) فرموده است حفظ نظام دینی اوجب واجبات است؛ چون خون‌های زیادی بابت این نظام اسلامی و کشور ریخته شده است و جوانان زیادی در راه این کشور به شهادت رسیده‌اند. حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: بازاریان در ایام جنگ، کرونا، مواسات و... همیشه همراه مردم و کشور بودند؛ اما باید همه دقت داشته باشیم اقدامی نکنیم که دشمن از آن برداشت خود را داشته باشد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه