160 خانوار مددجوی تایباد فاقد مسکن هستند

160 خانوار مددجوی تایباد فاقد مسکن هستند


​​​​​​​فرماندار تایباد گفت: در حال حاضر ۱۶۰ خانوار شهری و روستایی از مددجویان کمیته امداد تایباد فاقد مسکن هستند که امیدواریم با طرح اعطای تسهیلات بلاعوض و اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی، خانواده‌های شهری و روستایی سه نفر به بالا صاحب خانه شوند.
به گزارش تسنیم، مهدی دونده اظهار کرد: اعتبار اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در سال گذشته 190 میلیارد ریال بود که امسال در این حوزه 400 میلیارد ریال پیش‌بینی شده که خوشبختانه در ایجاد فرصت‌های شغلی این شهرستان تأثیر بسزایی دارد.
وی گفت: تعهد اشتغال ایجاد شده در سال جاری برای مددجویان جویای کار این شهرستان 450 سهمیه است که امیدواریم با جذب 100 درصدی اعتبارات امسال، منابع دیگری هم در این ارتباط جذب کرده و سهمیه اشتغال شهرستان را افزایش دهیم.
فرماندار تایباد افزود: اشتغال و کارآفرینی باید یکی از مهم‌ترین محورهای مورد تأکید کمیته امداد امام‌خمینی(ره) باشد تا خانواده‌های جامعه هدف این نهاد مقدس به خودکفایی برسند.
اگر توانمندسازی فرزندان مددجویی که تحصیلات دانشگاهی دارند، با استفاده از فناوری و نوآوری‌های روز انجام گیرد، رقابت‌پذیری در بازار و اشتغال پایدار را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه