اکنون بالغ‌تر هستیم

سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال:

اکنون بالغ‌تر هستیم

با اعتماد به نفس بالا به جام جهانی می رومسامان قدوس با سایت رسمی باشگاه برنتفورد گفت‌وگویی را انجام داده و از شرایط خودش در جام جهانی قطر و میزان آمادگی تیم ملی گفته است. با این حال قدوس معتقد است انگلیس یکی از بهترین تیم‌های جهان است.


سامان قدوس در این زمینه گفت: من اکنون با انرژی زیاد و با اعتماد به نفس بالا به جام جهانی می‌روم. بنابراین، این فوق العاده است که می توان به جام جهانی رفت. بزرگ‌ترین دستاورد فوتبالی من بازی کردن در جام جهانی 2018 بود.این بار اما شرایط متفاوت است و با انگیزه‌های زیادتری راهی قطر می‌شویم. وی افزود: در سال 2018 ما در یک گروه بسیار سخت چهار امتیاز گرفتیم، خیلی به صعود نزدیک بودیم. در این دور هم برای صعود ناامید نیستیم. با اینکه در گروه سختی قرارداریم، اما همه می‌دانند باید روی تیم ملی ایران حساب ویژه ای کنند.
قدوس درباره گروه ایران در جام جهانی 2022، گفت: گروه سختی است اما فکر می‌کنم ما بازیکنان بهتری داریم، بالغ‌تر هستیم و اکنون تجربه داریم. خیلی از بازیکنان ایران اکنون در لیگ های اروپایی بازی می کنند و زیر ذره‌بین هستند.
وقتی از او پرسیده شد بیشتر منتظر کدام بازی است، گفت: البته بازی اول (انگلیس) برجسته است. ما در برابر انگلیس، یکی از بهترین تیم های جهان بازی می‌کنیم و برای من، این بازی مهمی برای شروع است. باید به مصاف بهترین تیم برویم و سعی کنیم خودمان را ثابت کنیم و نشان دهیم برای رقابت در آنجا هستیم. 
وی درباره شانس‌های قهرمانی این دوره گفت: به طور طبیعی قدرت‌های سنتی دنیا مثل برزیل، آرژانتین و فرانسه در اولویت هستند. امسال انگلیس هم تیم بسیار خوبی دارد که منتظر قهرمانی هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه