اجرای طرح جذب وقف علمی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

اجرای طرح جذب وقف علمی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از اجرای طرح جذب وقف علمی در حوزه‌های پژوهش و نشر آثار در این دانشگاه خبر داد.


​​​​​​​به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط در آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی، ضمن تشریح فعالیت‌های این دانشگاه به طرح «نذر کتاب» و تشکیل کمیته‌ای علمی در این خصوص اشاره کرد.
وی ابراز کرد: طرح «نذر کتاب» از سال گذشته در راستای جذب وقف علمی اجرا شد که در همین راستا در حوزه‌های پژوهشی و نشر آثار، موقوفاتی صورت گرفت و بر همین اساس تخفیفاتی در کتاب‌فروشی‌های دانشگاه در حال انجام است که رضایت زائران و مخاطبان کتاب‌دوست را به همراه داشته است.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی تصریح کرد: از سال گذشته چاپ پایان‌‌نامه و رساله‌ها را در دستور کار قرار دادیم و در همین راستا 20 رساله در حوزه تفسیر حضرت رضا(ع) آماده شده است که در آینده‌ای نزدیک در هشت جلد و 4 هزار صفحه به چاپ می‌رسد.
وی اظهار کرد: با توجه به نیاز علاقه‌مندان و ارادتمندان حرم علی بن موسی الرضا(ع) در دیگر کشورها کتابچه‌ای با محوریت ارزش‌های انسانی برگرفته از سخنان و رهنمودهای حضرت رضا(ع) به زودی منتشر و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.
خیاط ادامه داد: کتاب «شهدای دانشگاه» نیز با همکاری مؤسسه چاپ و انتشارات به‌نشر در 17 جلد تهیه و تدوین شده که 6 جلد از آن منتشر شده و 11 جلد دیگر آن در دست چاپ است.
وی همچنین تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 11 عنوان اثر از سوی انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی به زیور چاپ آراسته شده است که تا پایان سال جاری 17 اثر دیگر نیز منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه