نیازمند استفاده از تجارب موفق آستان قدس رضوی هستیم

مشاور تولیت آستان علوی:

نیازمند استفاده از تجارب موفق آستان قدس رضوی هستیم


​​​​​​​مشاور تولیت آستان حضرت علی(ع) گفت: نیازمند استفاده از تجارب موفق آستان قدس رضوی در حوزه های تحولی، ساختاری و فناوری حرم مطهر امام علی(ع) هستیم. به گزارش آستان نیوز، دکتر ماهر حمید، مشاور تولیت آستان مقدس حضرت علی(ع) در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی در حاشیه نشست با بخش‌های فناوری و طرح و برنامه آستان قدس رضوی اظهار کرد: امروز برای استفاده از تخصص‌ها و تجارب آستان قدس رضوی در بخش مدیریت تحول و توسعه و طرح و برنامه آستان قدس رضوی حضور داریم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در تولیت آستان مقدس حضرت علی(ع) به دنبال ایجاد تحولات ساختاری هستیم، نیاز داریم از تجارب موفق آستان قدس رضوی در بخش ساختارسازی و شرح وظایف استفاده کنیم. 
ماهر حمید افزود: جلسه دیگری نیز با بخش فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی برگزار کردیم که آن هم دستاوردهای بسیار خوبی برایمان به ارمغان آورد. وی ادامه داد: با سامانه‌های مختلف فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی آشنا شدیم که علاوه بر خدمت‌رسانی به بخش‌های داخلی، خدماتی نیز به خارج از مجموعه آستان قدس رضوی ارائه می‌کند و حتماً از تجارب این مجموعه در آستان مقدس حضرت علی (ع) استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه