ایران هسته‌ای مانع اجرای طرح «اسرائیل بزرگ» است

«مایک هریس» تحلیلگر آمریکایی و سرمقاله‌نویس پایگاه وترنز تودی در گفت‌وگو با قدس:

ایران هسته‌ای مانع اجرای طرح «اسرائیل بزرگ» است

رژیم صهیونیستی همیشه تلاش کرده است در قبال پرونده هسته‌ای ایران یا توافق ایران و غرب اختلال ایجاد کند. اسرائیل نگران چیست؟ ایران از طرف آمریکایی ضمانت می‌خواهد؛ زیرا آن‌ها پیشتر در دوره ترامپ نشان داده‌اند به وعده‌های خود پایبند نیستند. حال سؤال این است که آیا این خواسته ایران غیر منطقی است؟


​​​​​​​در همین باره «مایک هریس» تحلیلگر آمریکایی و سرمقاله‌نویس پایگاه وترنز تودی در پاسخ به قدس گفت: «همیشه به یاد داشته باشید یهودیان بین‌المللی به دنبال سلطه جهانی هستند و همیشه تلاش کردند توجه مردم را از این خواسته خودشان پرت کنند. درباره مداخله اسرائیل در مذاکرات هسته‌ای ایران و تضعیف برجام هم باید بگویم این هم با هدفی مشابه اتفاق می‌افتد. مطمئنم شما می‌دانید اسرائیل چندین دهه است دانشمندان هسته‌ای ایرانی را می‌کشد».
وی با تأکید بر اینکه «اسرائیل از ایران هسته‌ای می‌ترسد زیرا ایران تسلیم اسرائیل نخواهد شد» افزود: ایران نشان داده نفوذ یهودیان بین‌المللی در این کشور بسیار سخت است. سلاح های هسته‌ای تنها به عنوان یک بازدارنده در برابر تهاجم یا سایر اقدامات نظامی مؤثر هستند. اگر ایران تسلیحات هسته‌ای تولید کند، اسرائیل عملاً از حمله یا تجاوز به خاک ایران مأیوس و ناتوان خواهد شد. این امر اسرائیل را از اجرای پروژه «اسرائیل بزرگ» که این رژیم را به عنوان ارباب کل خاورمیانه و آسیای مرکزی قرار می‌دهد، باز می‌دارد.
 هریس با یادآوری اینکه «ایران بیش از 300 سال است آغازگر هیچ جنگی نبوده است» به نقش اسرائیل در منطقه اشاره کرد و افزود: رفتار آن‌ها با فلسطینی‌ها نشانگر نحوه رفتار آن‌ها با سایر مردمی است که سرزمین آن‌ها را اشغال کرده اند. به نظر من دلیل  حاصل نشدن توافق در مذاکرات وین دخالت اسرائیل است. همین امر در مورد اینکه چرا ایالات متحده در زمان دونالد ترامپ نسخه قبلی برجام را زیر پا گذاشت، صدق می‌کند، به یاد داشته باشید دختر ترامپ با پسر رئیس سازمان جنایات سازمان یافته یهودیان در نیوجرسی، که یک صهیونیست هار و حامی اسرائیل است، ازدواج کرد. ترامپ همچنین روابط شناخته شده دیگری با صهیونیسم و اسرائیل دارد.

خبرنگار: سید احمد موسوی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه