تسریع در پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی

خراسان شمالی

تسریع در پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی

استاندار خراسان شمالی گفت: پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تسریع شود و این مهم در اولویت کاری تمام مسئولان قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: گرچه در یک سال اخیر اقدامات شاخصی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم خراسان شمالی انجام شده است؛ اما باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی افزود: خدمت‌رسانی به محرومان از وظایف همه مسئولان است که دولت سیزدهم نیز اهتمام جدی به این امر و فراهم کردن رفاه مناطق محروم دارد.
حسین‌نژاد ادامه داد: پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی و فرهنگ سازی چگونگی استفاده از آن می‌تواند به روند کاهش فقر سرعت دهد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به نقش مسئولان در جهاد تبیین گفت: در حالی که جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه ماست؛ اما به خوبی در این حوزه عمل نکرده‌ایم به گونه‌ای که بخشداران به عنوان یکی از ارکان اجرایی باید از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال بیان واقعیت‌ها و تبیین موضوعات گوناگون جامعه باشند.
وی خاطرنشان کرد: در واقع بخشداران باید با استفاده از ظرفیت شوراها در بین مردم روشنگری کنند و به دشمنان اجازه ندهند حقایق را وارونه جلوه دهند. مهم‌ترین اقدام بخشداران در این زمینه ارتباط درست با مردم و بیان عملکرد واقعی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه