کاهش فاصله مشهد - بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم

کاهش فاصله مشهد - بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل‌گذاری برای مسیر قطار، زمان دسترسی به منطقه بینالود کمتر می‌شود.


یعقوبعلی نظری در بازدید از شهر جدید بینالود با اشاره به پروژه بزرگراه حرم تا حرم اظهار کرد: با ساخت بزرگراه حرم‌تاحرم و فراهم شدن ریل‌گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود بهتر خواهد شد و فاصله ۶۰کیلومتری مشهد - بینالود به حدود ۳۵ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند. استاندار خراسان رضوی گفت: آینده‌نگری و برنامه‌ریزی برای ساخت منازل در طرح نهضت ملی مسکن باید به گونه‌ای باشد که نیازهای آینده ساکنان این مناطق هم فراهم شود. وی افزود: در این محدوده اولویت واگذاری می‌تواند با افراد محلی و یا کارگران مستقر در شهرک‌های صنعتی باشد؛ ولی با این حال سایر افراد متقاضی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.
نظری ادامه داد: مهم‌ترین مزیت این منطقه، ساخت منازل ۲۰۰ متر مربعی به صورت ویلایی است که امکان استقرار ۱۰ هزار متقاضی را دارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: بسته‌های تشویقی دیگری همچون پروانه و نقشه ساخت رایگان هم در اختیار متقاضیان واحدها قرار می‌گیرد و باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا پس از ساخت منزل‌ها در این منطقه، امکانات شهری لازم در اختیار مردم قرار گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه