بیانیه ۴۰۰ مداح در محکومیت ناآرامی‌های اخیر

با اعلام ضرورت برخورد قاطع با عوامل اغتشاش‌ها

بیانیه ۴۰۰ مداح در محکومیت ناآرامی‌های اخیر

جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاش‌ها هستیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، در بخشی از این بیانیه که به امضای ۴۰۰ نفر از مداحان رسیده، آمده است: در میان درماندگی‌های بشر امروز و بن‌بستی که تمدن غرب گرفتار آن شده است، پرچم درخشان حسین ‌بن‌ علی(ع) همچنان در اهتزاز است و مسیری بدیع و پیمودنی را پیش روی جهانیان قرار می‌دهد.
پرچمدار این جریان، امروز جمهوری اسلامی ایران است که سردار دل‌ها از آن به «حرم» تعبیر می‌کرد. از چهار دهه پیش، ملت ایران با تأسی به مکتب سالار شهیدان، مسیر جدیدی را آغاز کرده و اکنون در گام دوم حیات انقلابی‌اش، به الگویی تمام عیار و الهام‌بخش برای ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.
بر این اساس، طبیعی است که دنیای استکبار این الهام‌بخشی، پیشرفت و درهم شکستن هژمونی استکباری خود توسط ایران، یعنی کشوری که روزی ژاندارم آمریکا و گاو شیرده آنان در منطقه بود را برنتابد و هر روز در تدارک رزم‌آرایی جدیدی باشد. دیروز در عرصه‌ جنگ سخت، جنگ نرم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و شناختی و امروز در ساحت جنگ ترکیبی و هیبریدی.
گناه بزرگ این ملت، استقلال و تلاش برای داشتن ایران مستقل و قوی است! دشمن خونی ملت ایران امروز هم به بهانه‌ درگذشت فرزندی از این مردم که موجبات تألم و تأثر شده، با ریختن اشک تمساح، منافقانه در حال مویه و موج‌سواری است؛ تا جایی که با حرکات کور و خشن و با به ‌کارگیری گروهک‌های تجزیه‌طلب، به خیال خام خود درصدد رقم زدن فتنه‌های امنیتی، تجزیه ایران و ساختن ایران‌ستان است... .
جامعه‌‌ ستایشگران ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ پلیس با عوامل فوق است؛ چرا که امنیت ملت ایران به هیچ ‌وجه قابل مسامحه و اغماض نیست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه