مرتجع‌ترین کشور جهان می‌خواهد به مردم ایران آزادی بدهد!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با اشاره به دشمنی‌ها با ایران:

مرتجع‌ترین کشور جهان می‌خواهد به مردم ایران آزادی بدهد!


​​​​​​​به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در مراسم چهلم رحلت آیت‌الله ناصری که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، دو بال علم و عمل را لازمه حرکت در مسیر عبودیت و بندگی خداوند دانست و اظهار کرد: توحید گام نخست در مسیر عبودیت پروردگار است، ابتدا باید علم، دانش و معرفت دینی خود را بالا برد؛ زیرا علم راه بندگی خداوند را به انسان نشان می‌دهد و سپس باید به دنبال عمل رفت.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه یکی از امتیازات، کمالات و افتخارات آیت‌الله ناصری برخورداری از روحیه انقلابی بود، گفت: یک عالم دینی باید افتخار کند انقلابی است. آیا شما از این رهبر و نظام، چیز بهتری سراغ دارید؟ بله، نقص‌هایی، اشکالاتی و اشتباهاتی وجود دارد و این اقتضای کار بشری است، اما باید کلیت نظام را دید و قضاوت کرد که چه نظامی داریم و به چه جهتی دارد حرکت می‌کند؛ این نظام در حد توان در جهت تحقق آرمان‌های اسلام، قرآن و تحقق عدالت در حوزه‌های مختلف حرکت می‌کند. وی تصریح کرد: نظامی که مسئولان آن عمدتاً خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانند و از جنس مردم هستند و در رأس نظام، یک فقیه، مجتهد و مرجع تقلید که اهل شب‌زنده‌داری، سیاست، تدبیر، تدبر، تفکر و روشن‌بینی است، قرار دارد. این بهتر است، یا اینکه بر کشور ما فردی حاکم باشد که اگر می‌خواهد حرفی بزند یا تصمیمی بگیرد، باید قبلش از سفارت آمریکا یا انگلیس کسب تکلیف کند؟ اگر انقلاب هیچ کاری جز این انجام نداده باشد که یک آدم مزدور و بی‌اراده را حذف کرد و یک انسان مؤمن، باایمان، سیاستمدار، هوشیار، دلسوز و پرکار را روی کار آورد، بازهم می‌ارزد. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی گفت: مرتجع‌ترین کشور روی زمین یعنی آل سعود شبکه تلویزیونی راه‌اندازی کرده تا به مردم ایران آزادی بدهد! حکومتی که خودش یک‌بار هم انتخابات برگزار 
نکرده است. حدود یک قرن است که یک خانواده پلید و چپاولگر بر این کشور حکومت می‌کنند و دست در دست صهیونیست‌ها گذاشته‌اند. این‌ها می‌خواهند برای مردم ایران آزادی به ارمغان بیاورند! تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: سختی‌ها باید برطرف شود و این اوضاع قابل‌قبول نیست، اما امید است که با حضور دولت جدید، این مشکلات 
برطرف شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی با تأکید بر اینکه سیره و سلوک رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف یک الگو است، عنوان کرد: باید با شجاعت و اعتمادبه‌نفس از اصول انقلاب دفاع کرد، اما با ادبیات درست و منطقی و به‌دوراز توهین که الگو و معیار آن ادبیات رهبر معظم انقلاب است، باید مانند معظم له با بیان زیبا، متین، فاخر، محکم و روشنگرانه و به‌دوراز توهین با افراد منتقد و معترض صحبت کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه