اعتراف 4 دزد به 115 فقره سرقت

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد

اعتراف 4 دزد به 115 فقره سرقت


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار سارق سابقه‌دار با ۱۱۵ فقره سرقت در بجنورد خبر داد. سردار سعید مطهری‌زاده اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر کارآگاهان، محل اختفای سارقان شناسایی شد، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه چهار سارق سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۱۵ فقره سرقت در بجنورد اعتراف کردند، یادآور شد: سرقت از اماکن عمومی و خصوصی، منزل و مغازه، موتورسیکلت، خودرو و... از جمله سرقت‌های انجام شده توسط این افراد بود. وی همچنین گفت: در این زمینه ۶ مالخر نیز دستگیر شدند.
سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهمان در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. از سوی دیگر جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری چهار کلاهبردار حرفه‌ای با ۲۰ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۶میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.
سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از آنان کلاه‌برداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار قرار گرفت. به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند کلاهبرداران را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه چهار کلاهبردار سابقه‌دار در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۶ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال در بجنورد اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه