عیسی در لباس شیرتاشکند

فهرست پرسپولیس با آل‌کثیر کامل می‌شود؟

عیسی در لباس شیرتاشکند


​​​​​​​عیسی آل کثیر با پیراهن شرزود تمیروف در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود. تمرینات پرسپولیس این روزها در حالی برگزار می‌شود که عیسی آل‌کثیر به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده و پس از پارگی رباط صلیبی، کم کم آماده حضور در تمرینات می‌شود.
نکته جالب اینکه آل‌کثیر 18 دی در جریان دیدار مقابل شهرخودرو دچار پارگی رباط صلیبی شد و انتظار می‌رفت برای شروع لیگ برتر در دسترس سرخپوشان باشد، اما تعلل در عمل جراحی موجب شد تا با ماه‌ها تأخیر در تمرینات شرکت کند.
او البته این روزها به صورت کامل آماده بازی نیست و به نظر می‌رسد وقفه جام جهانی زمانی باشد که او را به شرایط آرمانی برساند و در اختیار کادرفنی قرار دهد. عیسی در تمرین شرایط جسمانی خوبی را از خود نشان داده و کم کم در تمرینات گروهی نیز شرکت خواهد کرد.
آل‌کثیر همچنین در این مدت کارهای درمانی خود را در دزفول دنبال کرد و باتوجه به علاقه شدید به بدنسازی، تمرین خود را با مربی شخصی خود انجام داد که وی اعتقاد دارد. مهاجم پرسپولیس وضعیت بسیار خوبی دارد و باتوجه به توان عضلانی، آماده حضور در تمرینات گروهی است.نکته جالب اینکه پرسپولیس هنوز پیراهن اختصاصی برای مهاجم جنوبی خود تهیه نکرده و آل کثیر با پیراهن شرزود تمیروف در تمرینات شرکت می‌کند، اما باتوجه به یک جای خالی در لیست پرسپولیس، او می‌تواند به فهرست سرخپوشان اضافه شود.
در صورت امضای قرارداد با آل کثیر، لیست بزرگسالان پرسپولیس پر خواهد شد و جای خالی برای خرید بازیکن جدید در پنجره زمستانی وجود نخواهد داشت.با حضور این بازیکن در خط حمله کنار دیاباته و لوکادیا اسکادران تهاجمی پرسپولیس تکمیل می شود و برخی بازیکنان مثل عالیشاه در پست تخصصی خود به میدان خواهند رفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه