آرزوی موفقیت اسکوچیچ برای تیم کی‌روش

سکوتی که سرانجام شکست

آرزوی موفقیت اسکوچیچ برای تیم کی‌روش


​​​​​​​اسکوچیچ پس از جدایی از تیم ایران، از گفت‌وگو با خبرنگاران خودداری کرد. سکوت اسکوچیچ حتی پس از ترک تهران و بازگشت به کرواسی هم ادامه داشت تا اینکه سرانجام او در مصاحبه‌ای به این سکوتش با پاسخ دادن به پرسش‌هایی در خصوص تیم ملی، اخراجش با تصمیم مهدی تاج و پیشنهادهایی که دارد، پایان داد. این مربی تأکید کرد پیشنهادهایی هم دارد و قیمت و ارزش قراردادی‌اش به واسطه نتایجی که در ایران گرفته، در حال افزایش است.
اسکوچیچ ابتدا درباره بازگشتش به کرواسی گفت: من دو سه روز پیش آمدم. هنوز با برخی از دوستانم در ایران در ارتباط هستم. 
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد جام جهانی قطر را در تلویزیون خواهد دید نه به عنوان سرمربی ایران، اظهار کرد: متأسفانه بله. اما من نمی‌توانم چیزی را تغییر بدهم، این در اختیار و کنترل من نیست.
سرمربی سابق تیم ملی ایران که با رادیو Rijeka گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: با تیم ملی ایران بهترین عملکرد ممکن را در مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا داشتم. ما بازی‌های زیادی را بردیم و رکوردهایی را به ثبت رساندیم. پس از آن، روزی رئیس (فدراسیون فوتبال ایران) تصمیم به اخراج من گرفت.
اسکوچیچ خاطرنشان کرد: من تصمیم او (مهدی تاج) را پذیرفتم و اکنون اینجا هستم، بدون کار. قصد دارم برای چند ماه استراحت کنم.
وی گفت: پس از کسب نتایج عالی در ایران، قیمت و ارزش من به عنوان مربی در حال افزایش است و پیشنهادهایی هم دارم اما قبل از هر تصمیمی در مورد آینده ام وقت می‌گذارم. آن‌ها (فدراسیون ایران) جام جهانی را از من گرفتند اما نتیجه و رکوردها جزئی از تاریخ تیم ملی ایران خواهد ماند. امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه