پرداخت وام مسکن روستایی در مرحله پایانی

پرداخت وام مسکن روستایی در مرحله پایانی

اجرای مصوبه پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در مرحله پایانی، منتظر نامه سازمان برنامه و بودجه به بانک مرکزی است.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بازدید از ساخت مسکن‌های روستایی در بخش مرزی درح سربیشه گفت: پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد برای ساخت مسکن روستایی با وجود هزینه‌های سنگین آن برای دولت، با عنایت ویژه رئیس‌جمهور به روستاییان و مناطق محروم مصوب شد و توزیع بانکی آن انجام شده و در مرحله پایانی کار منتظر نامه سازمان برنامه و بودجه به بانک مرکزی است تا در سراسر کشور به روستاییان پرداخت شود.
نیکزاد افزود: با توجه به این مصوبه، تمام افرادی که از ۲۵ آبان ۱۴۰۰ به بعد برای دریافت پروانه و ساخت مسکن اقدام کردند و پیشتر ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کرده‌اند می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان متمم را هم دریافت کنند.
وی گفت: ما ۱۸۷ هزار واحد مسکونی روستایی در سراسر کشور در حال ساخت داریم که حدود ۱۰۰ هزار واحد آن به مرحله اجرای سقف رسیده که با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان متمم، مراحل نازک‌کاری آن‌ها هم انجام خواهد شد و امیدواریم صاحبانشان تا پیش از فصل سرما در خانه‌های خودشان مستقر شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه