افزایش 7 برابری پرداخت وام کارآفرینی امید در خراسان‌ شمالی

افزایش 7 برابری پرداخت وام کارآفرینی امید در خراسان‌ شمالی

سرپرست صندوق کارآفرینی امید در خراسان شمالی گفت: این صندوق در نیمه نخست امسال یک هزار و ۵۱۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت برابر شد.


هادی رضازاده در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در نیمه نخست سال جاری به ۸۳۸ طرح، تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرد که در مجموع هر طرح برای 5/1 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در نیمه نخست امسال به میزان سه سال گذشته است، افزود: پارسال در این بازه زمانی نیز این صندوق تعداد ۵۹۳ فقره مبلغ ۲۲۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد. رضازاده بیان کرد: بیشتر این طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در حوزه گل و گیاه، پوشاک، گردشگری، دامداری، کشاورزی و دانش‌بنیان است که با دریافت تسهیلات منجر به شغل‌های پایدار خواهد شد. سرپرست صندوق کارآفرینی امید در خراسان شمالی بر طرح نهضت احیای طرح‌های راکد و نیمه‌فعال نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز در سال جاری کمک شد ۱۸ طرح نیمه‌فعال و غیر فعال احیا شوند که با دریافت تسهیلات دوباره به چرخه تولید بازگشتند.
رضازاده بر ایجاد صندوق‌های خرد روستایی و عشایری نیز تأکید کرد و افزود: در این طرح ۱۰ تا ۱۵ نفر از بانوان، تنها با ارائه یک فقره سفته می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش مشاغل خانگی استفاده کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه