آبرسانی به ۱۶۸ روستا توسط قرارگاه امام حسن(ع)

آبرسانی به ۱۶۸ روستا توسط قرارگاه امام حسن(ع)

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: در مجموع ۱۶۸ روستا در استان با همت قرارگاه امام حسن(ع) آبرسانی خواهند شد که تأمین اعتبار توسط این قرارگاه صورت می‌گیرد.


به گزارش فارس، سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه موضوع محرومیت‌زدایی است، افزود: در پروژه‌های جاده‌سازی سال گذشته زیرسازی جاده قتلیش به پیربز در منطقه گیفان ۱۱کیلومتر با اعتبار سپاه استان انجام شد و قیر توسط بسیج سازندگی سپاه استان تأمین و به بهره‌برداری رسید.
وی اظهار کرد: علاوه بر این در حوزه آبرسانی در چهار منطقه استان شامل دو منطقه در راز و جرگلان، بجنورد و شیروان در دست کار است که در مجموع ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۱۰ روستا در منطقه شیرین‌سو لوله‌گذاری شده و در هفته دفاع مقدس از آب پایدار برخوردار خواهند شد.
وی بیان کرد: در دولت گذشته، با اعلام آبفا در مجموع ۶۲ روستا در عملیات آبرسانی قرار گرفت، اما با یک پایش کلی و میدانی تمام روستاهای کوچک و اطراف این محدوده نیز در دستور اجرای کار هستند.
فرجی گفت: در حوزه کمک‌های مؤمنانه با همکاری قرارگاه خاتم(ص) در هفته دفاع مقدس ۱۰ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود و یک هزار و ۵۰۰  بسته کامل نوشت‌افزار برای نیازمندان آماده شده است. به گفته وی در هفته دفاع مقدس گروه‌های پزشکی به روستاها و مناطق محروم اعزام می‌شوند و در درمانگاه‌های وابسته به سپاه استان ویزیت برای عموم مردم رایگان انجام می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه