دستگیری عامل خرید و فروش سلاح

با هوشیاری بسیجیان مشهدی صورت گرفت

دستگیری عامل خرید و فروش سلاح

فرد سابقه‌داری که در حاشیه شهر مشهد اقدام به خرید و فروش سلاح گرم می‌کرد، در یک عملیات ضربتی توسط نیروهای بسیجی معاونت اطلاعات حوزه مقاومت بسیج 10 حضرت مسلم(ع) دستگیر شد.


با وصول اطلاعات میدانی از سوی منابع خبری به معاونت اطلاعات حوزه مقاومت بسیج 10 حضرت مسلم(ع) مبنی بر خرید و فروش سلاح جنگی توسط یکی از افراد شرور در حوالی شهرک شهید باهنر، موضوع به سرعت به فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حضرت مسلم(ع) منتقل شد و با توجه به اهمیت ماجرا، این اقدام به اطلاع معاون دادستان مشهد در دادسرای ناحیه 4 هم رسید. پس از آن قاضی عندلیب دستور دستگیری هرچه سریع‌تر این فرد را صادر کرد. ازهمین رو عامل این اقدام که سوار بر یک دستگاه پژو پارس سفید بود و فرد دیگری هم او را همراهی می‌کرد، طی یک عملیات دقیق از سوی نیروهای بسیجی محاصره و راه فرار او مسدود شد و پیش از آنکه فرد مسلح بخواهد اقدامی بکند، خلع سلاح و دستگیر شد.
در پی این اقدام، از ناحیه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و ادوات مربوط و یک تیغه سلاح سرد کشف شد. با توجه به دستور مقام قضایی، متهمان پس از تکمیل گزارش کشف سلاح به دادسرای ناحیه 4 مشهد منتقل شدند و خودرو آن‌ها نیز توقیف شد.

خبرنگار: رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه