پژو سواران عاملان 28فقره سرقت محتویات خودرو

پژو سواران عاملان 28فقره سرقت محتویات خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از انهدام باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با 28 فقره سرقت خبر داد.


​​​​​​​به گزارش قدس، سرهنگ احمد نگهبان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در یکی از نقاط شهر مشهد، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری جهاد قرار گرفت.
وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری جهاد پس از بررسی سرقت‌ها یک دستگاه پژو پارس پلاک مخدوش را که سارقان از آن در سرقت‌ها استفاده می‌کردند، شناسایی و مشخصات آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی قرار دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد : مأموران پلیس با همکاری دیگر واحدهای گشتی پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها و گشت‌زنی‌های هدفمند در مناطق آسیب‌پذیر، سرانجام خودرو پژو پارس را با سه سرنشین در یکی از خیابان‌های مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، آن را متوقف و سه متهم را دستگیر کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو و متهمان، یک عدد شوکر، یک قبضه چاقو، سه باتری، دو پخش خودرو و دو عدد دلر شارژی کشف شد.
سرهنگ نگهبان افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس افزون بر سرقت خودرو پژو پارس به 26 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در مشهد اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضایی، مخفیگاه متهمان در محدوده شرق شهر مشهد مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 11 دستگاه کامپیوتر خودرو، پنج عدد باتری خودرو، دو عدد جک خودرو، یک جفت پلاک مسروقه خودرو، تعداد زیادی آچار و قالپاق انواع خودروهای سواری کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه