موشک‌هایمان «کاریش» را نشانه رفته است

اتمام حجت سید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها

موشک‌هایمان «کاریش» را نشانه رفته است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) گفت: مقاومت هرگز از حقوق لبنان کوتاه نیامده و اجازه برداشت گاز از میدان مورد مناقشه «کاریش» را به رژیم صهیونیستی نخواهد داد.


​​​​​​​به گزارش فارس، سید حسن نصرالله در جمع عزاداران شهر بعلبک در ادامه به پیاده‌روی میلیونی اربعین عراق اشاره کرد و آن را مراسمی بی‌نظیر در تاریخ از خلقت حضرت آدم(ع) تاکنون از حیث گستردگی و جمعیت دانست و گفت: برگزاری چنین مراسمی همچون یک معجزه است. وی با بیان اینکه 20میلیون زائر یعنی 20میلیون قلبی که به عشق امام حسین(ع) می‌تپد، تصریح کرد: تمامی توطئه‌ها و اقدامات از جمله خودروهای بمب‌گذاری شده نتوانست جلو برگزاری چنین مراسمی را بگیرد. 
دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه به کشتار صبرا و شتیلا به دست صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: عاملان آن از طرف‌های لبنانی معروف بودند که در یورش نظامی۱۹۸۲ متحد نظامی رژیم صهیونیستی بودند. نصرالله با بیان اینکه پذیرش ضمانت آمریکا، به قربانگاه رفتن است تأکید کرد: ضمانت‌های آمریکا نه از لبنانی‌ها و نه از فلسطینی‌ها در جنایت صبرا و شتیلا حمایت نکرد. وی با اشاره به شور مقاومت در کرانه باختری و عملیات‌های شهادت‌طلبانه گفت: مردم فلسطین اکنون به این نتیجه حتمی رسیده‌اند که مذاکرات هیچ ثمره‌ای ندارد و تنها گزینه مقابلشان مقاومت است. سید حسن نصرالله در ادامه بیانیه اخیر جنبش حماس درباره بازیابی روابط با دولت سوریه را موضع رو به جلو دانست.
او در بخش دیگر سخنان خود به موضوع میدان گازی «کاریش» و دست‌اندازی رژیم صهیونیستی به آب‌های سرزمینی لبنان پرداخت و گفت: مقاومت تنها راه بازیابی حقوق است و این هدف با التماس بدست نمی‌آید. «صهیونیست‌ها گفتند استخراج از کاریش را از ماه سپتامبر آغاز خواهند کرد، اما آن را به عقب انداختند. اجازه استخراج نفت و گاز از میدان کاریش را تا پیش از اینکه لبنان به خواسته‌های بر حق خود برسد، نمی‌دهیم». رهبر مقاومت لبنان سپس تأکید کرد: «آغاز استخراج گاز از میدان کاریش خط قرمز ماست. تهدیدات دشمن هیچ تأثیری بر ما ندارد، چشممان بر کاریش است و موشک‌هایمان به سمت میدان کاریش نشانه رفته است». او افزود: «من فکر می‌کنم اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و دیگران اطلاعات کافی در مورد جدیت مقاومت دارند و با این موضوع شوخی نمی‌کنند اما اگر درگیری به ما تحمیل شود، آماده آن هستیم».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه