فجایع تاریخی در فوتبال خراسان رضوی

افشاگری‌های سرپرست و مدیرعامل «امید وحدت»

فجایع تاریخی در فوتبال خراسان رضوی

فرامرز حسینی، سرپرست تیم امید وحدت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: دیگر حرفی برای گفتن نمانده و با این مدیرعامل شک نکنید که وضع ما تا روز آخر مسابقات لیگ یک همین خواهدبود و این تیم جز تحقیر هیچ عایدی برای فوتبال خراسان نخواهدداشت.


آقایی که ادعای باز کردن پنجره و پرداخت دلاری دارد، حتی یک هزار تومانی به ما نداد. بخشی از پول اتوبوس را هیئت فوتبال از جعفر خوشحال، مربی مشهدی قرض گرفت و برای تأمین هزینه غذای بازیکنان و خوردن صبحانه، نهار و شام تیم، ۸ میلیون تومان از علی حنطه قرض گرفتم. کسی که ۵ میلیون پول ندارد به ما بدهد، چطور می‌خواهد رضایت میروسلاو و کوزین را جلب کند؟ در خصوص پولی هم که تا امروز به حمیداوی و کوزین داده‌شده به نهادهای نظارتی به محض بازگشت به مشهد توضیح خواهم‌داد که آگاه شوند و ورود کنند. سرپرست امید وحدت با اشاره به جو رختکن تیم در بین دو نیمه بازی با شهرداری همدان‌ گفت: برای اینکه تیم منحل نشود، رنج سفر را به جان خریدیم و الحق این بازیکنان جوان از جان مایه می گذارند، اما بضاعت تیم ما همین است. بین دو نیمه که با شکست ۵ بر ۰ به رختکن رفتیم، گریه می کردند و خواهش می‌کردند که به زمین نروند تا بیشتر از این تحقیر نشوند. 
اما حمید چوپانی ضمن تکذیب ادعاهای فرامرز حسینی، سرپرست باشگاه امید وحدت اظهار کرد: تاکنون هرچه پول بوده از جیبم هزینه کرده‌ام و ۷ میلیارد خرج تیم کرده‌ام. تازه فهمیده‌ام که افرادی را دور خودم جمع کردم که هرکدام به یک باند و جریان وصل هستند.حسینی و زارع دیگر سمتی در باشگاه نخواهندداشت و جانشینان آن‌ها به زودی معرفی می‌شوند. اشتباه بزرگم انتخاب افرادی از جمله محسن بنگر و حسینی بود، تازه فهمیده‌ام رد پای دلالان و افرادی که بازیکن می‌آورند در تیمم از چه طریقی بوده‌است. وی مدعی شد: ۴۰میلیون پول بابت سفر به همدان خرج کرده‌ام. اگر جعفر خوشحال هم پولی داده، به خاطر رفاقتم با وی پرداخت کرده‌است وگرنه هیئت تابه‌حال چه کار برای ما کرده که این دفعه دومش باشد.
چوپانی در خصوص شایعه دریافت پول از پدر یکی از بازیکنان برای پرداخت قسط اول کوزین تأکید کرد: این پول را از یکی از دوستانم قرض کردم و بابتش چک داده‌ام. باید طی یک ماه پول وی را پس بدهم و این ادعا درست نیست. بعضی افراد به هیئت فوتبال رفتند و برای خود قراردادهای چندصد میلیونی ثبت کردند که باید پاسخگو باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه