میزبانی مشهدی‌ها از زائران در پویش «هم‌محله امام رضا(ع)»

میزبانی مشهدی‌ها از زائران در پویش «هم‌محله امام رضا(ع)»

افتتاحیه و مراسم توجیهی پویش هم‌محله امام رضا(ع) با حضور بیش از ۱۵۰نفر از مبلغان و ائمه جماعات مشهد مقدس برگزار شد. 


معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در این همایش اظهار کرد: اجرای پویش هم‌محله امام‌رضا(ع) گامی مؤثر در ارتقای فرهنگ میزبانی از زائران رضوی در سطح استان است. 
حجت‌الاسلام احمدنیا افزود: مردم عزیز مشهد در این پویش با خدمت به زائران رضوی در سه عرصه‌ اسکان در منازل، حمل و نقل رایگان و نذر خدمت و مهارت، خادم واقعی آستان ملک پاسبان رضوی می‌شوند. 
احمدنیا در ادامه و در توضیح محوریت این پویش گفت: در این پویش که با محوریت مساجد برگزار می‌شود در هر محله‌ مشهد دست‌کم هشت خانواده توفیق خدمت به زائران امام رضا(ع) را خواهند داشت. 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان خاطرنشان کرد: در دهه آخر صفر سال جاری بیش از 6میلیون زائر میهمان مشهد مقدس خواهند بود که در این جهت ظرفیت‌های مختلف نهادی، سازمانی و مردمی پای کار آمده‌اند تا بتوانند به بهترین وجه ممکن میزبان مسافران محترم باشند. 
وی در ادامه ضمن اشاره به چگونگی شرکت در این همایش توضیح داد: یکی‌از طرح‌هایی که درصدد فعال کردن ظرفیت عظیم مردمی برای میزبانی از زائران است پویش هم‌محله امام رضا(ع) است که مردم مشهد می‌توانند با مراجعه به لینک
 zaer.masjedona.ir در این پویش شرکت کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه