جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اعلام شد

جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اعلام شد

سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.

 
سیدجلیل بامشکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد اظهار کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد روز شنبه ۲۶شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی از ساعت 8 الی ۱۹ از میدان ۱۵خرداد تا حرم رضوی برگزار خواهد شد. 
وی افزود: ۴۰ موکب در طول این مسیر به زائران در توزیع مواد غذایی و تغذیه، ارائه محصولات و خدمات فرهنگی و هنری، ارائه خدمات مذهبی و مشاوره‌ای، برگزاری مراسم آیینی، ارائه خدمات ویژه کودکان و نوجوانان و خدمات درمانی خدمات‌رسانی خواهند کرد. 
سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: برای تسهیل رفت و آمد زائران در راهپیمایی جاماندگان اربعین، تمام خطوط اتوبوسی که مقصد آن‌ها‌ حرم رضوی است و یا از حرم عبور می‌کنند، در این روز به صورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند. 
بامشکی یادآور شد: دو پارکینگ ویژه برای پارک خودرو زائران نیز در نظر گرفته شده است. پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا(ع) در انتهای خیابان امام رضا(ع) از ساعت ۱۲بامداد جمعه تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۶شهریور به صورت رایگان در اختیار زائران خواهد بود. پارکینگ دیگری که به صورت رایگان برای زائران در نظر گرفته شده، پارکینگ بوستان جهان‌شهر 
واقع در پادگان ارتش است. هشت دستگاه اتوبوس نیز در این پارکینگ برای جابه‌جایی زائران به میدان ۱۵خرداد مستقر شده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه