راه‌اندازی 17 ایستگاه عرضه ارزاق عمومی در اطراف حرم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خبر داد

راه‌اندازی 17 ایستگاه عرضه ارزاق عمومی در اطراف حرم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار در اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمات می‌پردازند.


​​​​​​​محمدجواد مشیری اظهار کرد: طبق وظایف ابلاغ شده از طرف کارگروه خدمات به زائران فرمانداری شهرستان مشهد و با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه منور رضوی در ایام پایانی ماه صفر، این سازمان آماده ارائه خدمات در موضوعات ابلاغی است.
وی افزود: در این مدت گروه‌های بازرسی و نظارت این سازمان با همکاری اتاق اصناف از روند ارائه خدمات به زائران در حوزه توزیع ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار در ایستگاه‌های موقت اطراف حرم نظارت شبانه‌روزی خواهند داشت.
مشیری خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با همکاری اتحادیه آرد و نان و هماهنگی فرماندار نسبت به جانمایی 10 جایگاه در اطراف حرم مطهر برای ارائه و پخت نان گرم اقدام کرده است.
وی در پایان گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در راستای ارتقای سطح خدمات به زائران عزیز در ایام پایانی ماه صفر استفاده خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند زیارت و اقامت توأم با آرامشی را در شهر مقدس مشهد داشته باشند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه