هدایای رهبر معظم انقلاب به مناطق مرزی اهدا شد

هدایای رهبر معظم انقلاب به مناطق مرزی اهدا شد


​​​​​​​فرمانده محور عملیاتی شهید دشتی شهرستان خواف گفت: 7 هزار و 500 جفت کفش، هدیه رهبر معظم انقلاب برای توزیع به دانش‌آموزان محروم و نیازمند شهرستان‌های مرزی خراسان رضوی اهدا می‌شود. سرهنگ پاسدار کاظم ‌نجاتی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: وظیفه ما برقراری امنیت پایدار است و ما در زمینه وضعیت امنیتی مشکل خاصی نداریم؛ چرا که در حد بسیار مطلوبی هستیم و هیچ‌گونه تهدیدی در مرز نیست.
وی افزود: در کنار این وظیفه خود، موضوعاتی همچون بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری به قشر ضعیف شهرستان خواف را در کنار سایر دستگاه‌های دولتی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
نجاتی عنوان کرد: آبرسانی و بازسازی شبکه آب شرب روستایی به طول 117 کیلومتر، مرمت و تعمیر خانه محرومان 85 مورد، ساخت و‌ساز 10واحد مسکونی و همچنین 66 سرویس بهداشتی در روستای باغ بخشی گوشه از اقدامات انجام شده است.
وی ادامه داد: تجهیز و ساخت مدرسه، نوسازی اتصالات مخزن در سه روستای نیاز آباد، علی‌آباد و حسن‌آباد، لایروبی قنات‌های ابراهیمی و خلط‌آباد، توزیع 12 هزار کیف و نوشت‌افزار و 25هزار بسته معیشتی و همچنین کمک به 90بیمار سخت‌علاج‌ برای معرفی به مراکز درمانی سپاه را در برنامه کاری داشته‌ایم که سال گذشته به سرانجام رسیده است.
وی با بیان اینکه چهار پروژه آبرسانی در کمتر از چهار ماه به صورت جهادی انجام خواهد شد، گفت: لوله‌گذاری 8 کیلومتر در روستای برآباد و ساخت مخزن در حال انجام ‌است که باکمک دستگاه‌های اجرایی، شاهد افتتاح آن در دهه مبارک فجر خواهیم بود.
فرمانده محور‌عملیاتی شهید دشتی شهرستان خواف خاطر نشان کرد: 7 هزار و 500 جفت کفش هدیه رهبر معظم انقلاب برای توزیع به دانش‌آموزان محروم و نیازمند شهرستان‌های مرزی خراسان رضوی به ارزش 10 میلیارد و 500هزار ریال اهدا شده است.
سرهنگ پاسدار نجاتی گفت: در آستانه بازگشایی مدرسه‌ها هزار و 200 جفت کفش بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خواف به ارزش 2میلیارد و 500 هزار ریال توزیع شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه